/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
PC spil med DEUS EX
Fra : w00ler
Vist : 362 gange
500 point
Dato : 06-04-15 22:43

Jeg har et problem med Banen er alt for mørk, har prøvet på at gøre den lysere men det har ikke den store virkning. Har spillet det før på en gammel pc , bruger nu en ny pc skulle det have noget at sige?
Nogen der har en ide om løsning, jeg ved godt det er et gammelt spil.
Venlig hilsen
Wooler.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-04-15 08:42

Har du software til grafikkortet, (plejer at ligge i Start/ alle programmer) så kan du justere farver/lys og kontrast gennem det, Windows ? justering af skærm er ikke den bedste - har du også prøvet at justere skærmen

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-04-15 08:43

Citat
har du også prøvet at justere skærmen

Altså på selve skærmen.

Kommentar
Fra : w00ler

Dato : 13-05-15 15:55

Jeg har prøvet at ændre lys og kontrast til 100% i nvidia kontrolpanel det hjalp en lille smule jeg har Windows 8,1 har ikke prøvet at justere på skærmen.
Venlig hilsen
Wooler.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-05-15 12:26

Kan du justere farverne, højreklik på spillets Ikon/ egenskaber/ kombatibilitet/ prøv også at sæt det til en anden Windows udgave, tænker på om du kan bruge ´ægte´ farver og eventuel prøve at rette på ´bit´ også.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 500 point
Dato : 16-05-15 13:45

Jeg har søgt, og kan se det er et kendt problem inde på steam.

De fleste anbefaler at man skifter renderer. Jeg har fundet links til nye rettelser som det anbefales at installere.

Unreal engine Direct3D 10 renderer
http://kentie.net/article/d3d10drv/index.htm

Deus Exe launcher
http://kentie.net/article/dxguide/index.htm

Hent disse 2 og få dem installeret. Derefter start Deus Exe launcher.

Godkendelse af svar
Fra : w00ler

Dato : 22-05-15 11:19

Tak for svaret katekismus.
Tak for hjælpen jeg gik ind og lavede spillet om til ældre udgave og farver det lavede spillet noget lysere jeg vil prøve at installere de to programmer senere.
Venlig hilsen
Wooler.