/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
WildBet88,com?
Fra : asgersp
Vist : 966 gange
100 point
Dato : 04-04-15 15:56

Hvad er dette:

Jeg har modtaget følgende sms:

Wildbet88.com flest markeder og best odds!100% bonus opp til 2000 kr

Afsender: WILDBETT88

Jeg har søgt på Google uden resultat.

Er der en der ved noget?

Vh asger

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-04-15 16:01

Spam! - slet lortet Asger.. God Påske...

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 110 point
Dato : 04-04-15 16:01
Kommentar
Fra : asgersp

Dato : 04-04-15 16:17

Tak til Stouenberg.

Til: mig-selv: Hvorfor vil min søgning på google ikke vise dit link?

Kommentar
Fra : asgersp

Dato : 04-04-15 16:35

Til: mig- selv: Jeg har prøvet at klikke på et link og der sker ikke noget?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-04-15 16:48

Citat
Hmmm, now where did that go?
It seems that we just can’t locate the page you are looking for…
Let's see if we can get you back on track and where you want to go.
Here are some tips to get you on your way:

If you typed in the address, check your spelling. It could just be a typo.
If you followed a link, it's probably broken. Let us know and we'll get it fixed.
If you're not quite sure what you're looking for, try one of our handy links below

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-04-15 16:51

Fra denne side, som jeg får når jeg går ind på Wildbet88.com.
https://sportsbook.betsson.com/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-04-15 16:56

Citat
Afsender: WILDBETT88

Hvis det er en SMS, så skal du sikkert regne med en kæmpe regnng hvis du svarer på den = ingen tlf nummer...Afsender: WILDBETT88

Har før fået sms fra GoG angående en af mine annoncer, og vedkommende ville gerne købe, men ingen ´afsender´ bare et navn og så på dårligt Engelsk.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-04-15 16:59

Citat
Hvorfor vil min søgning på google ikke vise dit link?

Måske du har noget sikkerhed der forbyder sådanne sider..

Godkendelse af svar
Fra : asgersp

Dato : 04-04-15 17:33

Tak for svaret mig-selv.

Jeg blev klogere.

Kommentar
Fra : asgersp

Dato : 04-04-15 17:34

og til Stouenberg: God påske og lortet er slettet