/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
fuld skærm ?
Fra : cccf
Vist : 331 gange
50 point
Dato : 01-04-15 11:23

Jeg har tilsluttet et Toshiba 32" tv til min pc.
Men billedet fylder ikke ud i bredden.
Jeg har win7.
når jeg går ind i skærmopløsning står der ud for skærm= 1. standard ikke- PnP- skærm.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-04-15 12:29

Du skal bruge kortets software, ikke windows - eller tilslutte via VGA ud/indgang

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 01-04-15 18:11

Jeg har tilsluttet vai VGA.
Hvad mener du med kortets sofware ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-04-15 19:37

Hvis du har ekstra kort i pc, så skal du bruge den software der fulgte med kortet.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-04-15 19:40

Har selv prøvet med MS tilpasning af skærm, og det virker ikke når der er tilsluttet et bredformat tv/ skærm = har dog ikke prøvet med HDMI.