/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
bærbar til datter
Fra : fehsenfeld
Vist : 354 gange
100 point
Dato : 29-03-15 13:34

Hej,

er lidt 'rusten' i forhold til hvad jeg skal gå efter ved køb af bærbar. Skal købe en til min datters nonfirmation.

hun skal hver dag have den med i skole, og udover solearbejde bruger hun (rigtig) meget sin bærbare til at streame film/serier, spille (wow o.l.) og til at læse bøger.

Har fundet frem til denne: http://www.computercity.dk/pcer/brbarepcer/storskrm15-156/lenovo-59428628-118908

Men er i tvivl om det der 'flex-halløj' er for skrøbelig når hun fx. skal have den med i skole hver dag etc. Nogen der kender denne slags pc'er, eller har bedre bud (må IKKE være dyrere).

På forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-03-15 14:07

Der er nogle skoler som har låst sig fast på Apple's produkter, er det tilfældet i din datters skole så er det en Ipad du skal ud at købe for at datteren kan bruge den i skolen:
http://www.computercity.dk/apple/ipad/apple-md791kn-b-111829
det kan også have indflydelse hvad veninderne bruger, har du spurgt datteren hvad hun ønsker?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 29-03-15 14:11
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-15 14:56

Citat
jeg har denne computer
og er godt tilfreds
fornuftig pris 1999-

teknisk er den også foran på point

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 29-03-15 18:40

jeg har denne computer
og er godt tilfreds
fornuftig pris 1999-

der er ingen dvd drev i den
ved forskelligere inst.
lægger jeg filer på et usb stik, og inst. derfra

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-15 20:16

Men stadig billig og kraftigere.
Et ekstern dvd drev koster vel heller ikke en formue, hvis man skulle få bruge for det.
Citat
ved forskelligere inst.
lægger jeg filer på et usb stik, og inst. derfra

Eller henter dem fra ´skyen´, det kunne være Dropbox.