/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
tdc play
Fra : kivi
Vist : 615 gange
20 point
Dato : 19-03-15 18:54

er der noget som har fået tdc play til at virke

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-03-15 19:06
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-15 19:09

Virker fint her:

www.tdc.dk
login
brugernavn og password
tdc play
vælge musik
................................spiller.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-03-15 20:03

Ja det virker fint, det er downloadet der ikke virker

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-03-15 20:06

Jeg behøver ikke en gang at logge på Play for at afspille, men det er hvis du har hentet noget musik og vil bruge det uden netforbindelse, så virker det ikke!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-15 20:09

Der stod lige noget inde hos tdc:
Citat
Fremover får du adgang til dine dokumenter, billeder, musik mm. fra din TDC HomeDisk med den nye TDC CloudDisk app og website.
Du kan hente TDC CloudDisk appen på AppStore eller Google play, mens du kan tilgå dit TDC HomeDisk indhold fra din PC eller mac på linket nedenfor.

Og så siger den at jeg kan gå her ind. https://clouddisk.tdc.dk/ ........................virker ikke.

Jeg må nok hente den app.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-15 20:34

Jeg kunne ikke hente nogen app........................spørger nu TDC.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 23-03-15 11:57

hejsa eyvind har du fået et svar af tdc

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-03-15 12:05

Nixen - intet svar.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-03-15 12:30

De arbejder ikke for kundernes skyld, det eneste de er der for, er at tjene penge,
og så tjene endnu fler' penge, sætte priser på gebyr osv op, det kan de squ finde ud af!

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 28-03-15 15:18

det ser ud som at der er lagt ind at det skal være med en tdc forbindelse og den jeg brugte er min svigerdatters øv øv

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-03-15 16:04

Det har da ellers før været så'n at man godt kunne logge på og downloade på en anden pc/forbindelse, det har jeg da gjort engang!

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 28-03-15 16:20

også her men det ser ud til at det er slut

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-03-15 17:59

Det VIRKER squ nu på min anden pc!

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 20 point
Dato : 28-03-15 19:29

Men jeg har lige................

Tdc play (jeg har TDC internet)
Logget ind
Søgt brenda lee
Hentet Jambalaya til skrivebordet
trukket internetnetstikket ud
Start afspildning Wma
virker ikke
sat stikket i
Start afspildning
den vil lige have min adgang til TDC
Startet afspildning og trukket stikket ud
Den spiller færdig

Med netstikket ude kan jeg nu starte min lille veninde.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-03-15 19:48

I 2009 læssede jeg en del musik ned på en memorystick
En gang i mellem skulle jeg så lige koble op til Tdc for at kunne spille en 14 dages tid
Så musikken var med på ferie, og spillede uden adgang til nettet.

Den selv samme memorystick kan jeg afspille på den adgang jeg lige har "fornyet" hos tdc

go'e gamle Clif kan bare spille som han lyster.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 29-03-15 08:05

Tak for svarene Eyvind./klaudi hvor kan man ellers hente musik