/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
forstørrelse af røv, hvilken klinik
Fra : slili
Vist : 996 gange
50 point
Dato : 17-03-15 07:57

hej..

er her nogen der kender til en god klinik i danmark hvor man kan få forstørret/ opløftet sin røv?

har kikket på aoros i Aarhus. Ved i om der er andre steder? evt hvilke metoder man bør benytte sig af.

hvad siger jeres erfaring jer

mvh hilsen

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-03-15 10:01

Få undersøgt det der (forhåbentlig) befinder sig mellem ørerne først...

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 18-03-15 13:28

Dette må være toppen af åndsvagt spørgsmål!

Accepteret svar
Fra : ebg_888

Modtaget 50 point
Dato : 18-03-15 18:04

Citat
Dette må være toppen af åndsvagt spørgsmål!

Nåh, det ved jeg nu ikke.

Balleløft er ved at blive almindeligt i mange lande, og er for længst nået til Danmark.

Ligesom med brystløft er det vel naturligt at være interesseret i at høre andres erfaringer, da det jo drejer sig om store og dyre indgreb.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-03-15 20:36

Citat
Nåh, det ved jeg nu ikke.

I følge sprogvalget, ville voksne nok vælge andet end:
Citat
hvor man kan få forstørret/ opløftet sin
røv?
Da det handler om fedt på balderne der sikkert sidder i ´knæ højde´ = en ølmave der får lynlåse tl at forsvinde osv.
men bevares en ´røv´ er og bliver en røv, men stadig kun fedt der flytter sig fra et sted til et andet.
Med mindre man direkte er et såkaldt Anoreksi tilfælde, der gerne vile have bukserne til at passe -sammen med ´noget´ andet.

Godkendelse af svar
Fra : slili

Dato : 20-03-15 09:35

Tak for svaret ebg_888.