/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kan ikke se dokumenter i e-boks
Fra : pirt03
Vist : 323 gange
100 point
Dato : 14-03-15 20:02

Jeg kan ikke se dokumenterne i min e-boks. Når jeg klikker på et dokument i indboksen arbejder computeren lidt men viser så bare en hvid skærm. Jeg har opdateret Jave og Adobe.
Jeg kan godt se dokumenter i Firefox men IKKE i IE
Vista og Internet Explorer

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-03-15 21:36

TILLAD POPUP = browser/funktioner/ BLOKERING AF.. eller luk din firewall ned mens du er på siden.
Virker med IE8.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-03-15 21:38

Citat
browser/funktioner/ BLOKERING AF..

og den skal du så slå fra..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-15 07:32

Du skal have installeret enten Adobe Reader ...eller en anden *.pdf viewer for at kunne læse div. breve da de oftest er i PDF formatet.

https://get.adobe.com/dk/reader/

(Husk, at fjerne fluebenet fra pkt. 2 hvis du ikke vil have Chrome browseren med i 'købet' )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-15 07:36

Ps. Java kan du godt afinstallere, da nemID ikke længere behøver dette plug-in. Man er gået over til en Javascript løsning, som er indbygget i alle browsere. Netbank benytter også javascript.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 23-03-15 19:34

Tak forsvarene alle sammen
De hjalp mig dog ikke med mit problem.

MEEEN - hvis man klikker på HJÆLP-knappen når man er logget ind i e-boks kan finde følgende- og dé virkede faktisk:

Jeg kan ikke se min post – får blank side

Har du problemer med at se din post og fryser browseren eller vises en blank side, kan det skyldes at vi p.t ikke understøtter din browsers internetindstillinger. Vi arbejder på højtryk for at fjerne problemet. Indtil det er løst kan du logge på den tidligere udgave af e-Boks og se alle dine dokumenter:
?- ved at trykke på dette link
?- ved at logge ud her og gå til e-Boks gennem din netbank

Problemet kan dog ofte løses ved at gendanne indstillingerne til standard. I Internet Explorer gøres det ved:
1. Vælg Funktioner og herefter Internetindstillinger
2. Vælg fanebladet Avanceret
3. Tryk på knappen Gendan avancerede indstillinger
4. Tryk på OK og luk alle browservinduer
5. Start browseren igen og log på e-Boks

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-15 07:14

Aha... Det var e-Boks som har kejtet rundt i det.
Ja, det var jo ikke nemt at gætte
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 24-03-15 10:21

Molokyle:
Nemlig Jeg bliver altid overrasket, hvis noget offentligt eller halvoffentligt IT virker.