Tak forsvarene alle sammen
De hjalp mig dog ikke med mit problem.
MEEEN - hvis man klikker på HJÆLP-knappen når man er logget ind i e-boks kan finde følgende- og dé virkede faktisk:
Jeg kan ikke se min post – får blank side
Har du problemer med at se din post og fryser browseren eller vises en blank side, kan det skyldes at vi p.t ikke understøtter din browsers internetindstillinger. Vi arbejder på højtryk for at fjerne problemet. Indtil det er løst kan du logge på den tidligere udgave af e-Boks og se alle dine dokumenter:
?- ved at trykke på dette link
?- ved at logge ud her og gå til e-Boks gennem din netbank
Problemet kan dog ofte løses ved at gendanne indstillingerne til standard. I Internet Explorer gøres det ved:
1. Vælg Funktioner og herefter Internetindstillinger
2. Vælg fanebladet Avanceret
3. Tryk på knappen Gendan avancerede indstillinger
4. Tryk på OK og luk alle browservinduer
5. Start browseren igen og log på e-Boks