/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Forbudt
Fra : modersvilje
Vist : 609 gange
100 point
Dato : 10-03-15 12:23

Jeg ville logge på molosserdogs.com og fik denne besked

Citat
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Da jeg var inde på siden i sidste uge var der ingen problemer, jeg ville gerne sende ejeren en mail men kan ikke få fat i mailadressen da den står på siden jeg ikke kan få adgang til!
Hvad gør jeg?
MV2

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-03-15 12:29

Det er nok fordi den er ved at blive opdateret eller os er den blevet nedlagt!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-03-15 12:31

Sikkert forkert adresse...

jeg får den samme melding...

Citat
Forbidden

Du har ikke tilladelse til at få adgang / på denne server.

Desuden blev en 403 Forbidden fejl opstod under forsøg på at bruge en ErrorDocument til at håndtere anmodningen.

Prøv her i stedet: https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=molosserdogs

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-03-15 12:33

Prøv en af disse
webmaster@molosserdogs.com

dom@molosserdogs.com

Fundet her
http://www.perfectleads.com/lead/27381854/molosserdogs.com#emails

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-03-15 12:38
Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 10-03-15 12:52

Det forstår jeg ikke Klaudi - jeg var logget på i sidste uge og der var ingen problemer, - men det har der så været alligevel.
Medlemmer af "klubben" plejer at få besked, han har nok glemt at betale sin domæneafgift!
vi må se.
Lader spørgsmålet stå lidt endnu.
MV2

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-03-15 12:56

Hvis du var på siden i sidste uge, så er det nok bare vedligehold eller tekniske problemer hos udbyder!

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 10-03-15 13:00

Som jeg ser det. Har manden rettet i server opsætningen, så den peger i roden, derfor denne /
så du må vente på han får det rettet, eller nogen anden kan fortælle ham/hende det. Hilsen Steen

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 10-03-15 13:16

Har skrevet til webmaster@molosserdogs.com
så må vi se om der sker noget!

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 10-03-15 13:22

Jeg har også skrevet til denne nordmand, og hvis man er til hunde og især molosser er hans side god.
mvh,
MV2

Godkendelse af svar
Fra : modersvilje

Dato : 10-03-15 13:33

Tak for svaret Klaudi.
Det hjalp da du/vi skrev til nordmanden - har lige været inde på siden.
Klaudi så er der jo lige det andet.
MV2

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-03-15 13:43

velbekomme, ja nu virker det ski', så det har nok bare været en vedligeholdelse af siden!