/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
pop up reklamer
Fra : kivi
Vist : 399 gange
100 point
Dato : 10-03-15 12:08

så fik jeg endelig min pc igen det var hdd der var stået af siger de , der er stadig garanti på den , jeg kørte en test som sagde at den var ok nå men virker den igen men så har jeg fået en masse poup reklamer som popper op hele tiden og alt hvad jeg har prøvet virker ikke,
det win 8,1 og avg security ,antispyware

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-03-15 12:14

Hvor popper de op?
Er det i browser, så installer en ad-blocker.

Til Internet Explorer https://adblockplus.org/en/internet-explorer

Til Firefox https://adblockplus.org/en/firefox

Til Chrome https://adblockplus.org/en/chrome

Til Safari https://adblockplus.org/en/safari

Til Opera https://adblockplus.org/en/opera

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 10-03-15 12:38

klaudi den har jeg også men de kommer lige meget hvad for en side jeg er på og der tilsyneladende kun spyhunter som kan klare dem men der må være andre som kan

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-03-15 12:42

Er det Internet Explorer?

Så prøv med Chrome og installer Adblock på Chrome

Åbn Google Chrome,
klik på de 3 vandrette streger oppe til højre og rul ned til Værktøjer, klik på Udvidelser,
klik på Hent flere udvidelser,
skriv Adblock i søgefeltet og tast Enter,
klik nu på den der hedder Adblock,
i vinduet der åbner klikker du på Gratis og følger anvisninger.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-03-15 12:44

Du kan evt os prøve at scanne med AdwCleaner (gratis)

AdwCleaner værktøjet vil scanne din PC for Toolbar's og andre uønskede filer, browser udvidelser og registrerings nøgler, som kan være installeret på din PC uden din viden.

1. Du kan hente AdwCleaner her.
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
Download skulle gå igang efter 5-10 sekunder, hvis ikke så klik på:
"If the download process does not begin automatically, please click here." og ikke noget andet!

2. Luk ALLE programmer før du starter AdwCleaner, dobbelt-klik nu på AdwCleaner ikonet.
Hvis Windows spørger dig om du vil køre AdwCleaner, så klikker du selvfølgelig Ja/Kør.

3. Når AdwCleaner programmet åbner klikker du på "Scan" knappen oppe i venstre hjørne.
AdwCleaner starter nu med at undersøge din PC for uønskede filer der kan være installeret på din PC.

4. Når scan er færdig, så gennemkig scan resultate og fjern markering ud for de indgange du ikke ønsker at fjerne. Når du er tilfreds med dit valg så klikker du på Clean knappen.
Nu skulle Toolbar's og andre uønskede filer der blev fundet under søgning, blive fjernet.

5. AdwCleaner vil nu bede dig om at gemme alle åbne filer eller data fra åbne programmer da PC skal Genstartes. Gør det og klik på OK knappen.
AdwCleaner vil nu slette det fundne adware fra din PC.
Når det er gjort vises der en besked der forklarer hvad PUPs (Potentielt Uønskede Programmer) og Adware er.
Læs denne information og klik så OK.

Du vil så få vist endnu en besked om at AdwCleaner behøver at genstarte din PC.
Klik på OK knappen for at give tilladelse til at AdwCleaner genstarter din PC.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 10-03-15 12:51

jeg har prøvet alt som du skriver men lige lidt har det hjulpet

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-03-15 12:53

Aflever den igen og sig de har fyldt den med lo..!

Hvor er det der kommer popup, og hvad står der i dem!

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 10-03-15 13:11

det er reklamer for altmulig og hvis du prøver at lukke dem ned så åbner du dem istedet for

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-03-15 13:15

Hent og installer Malwarebytes Anti-Malware

Klik på den blå knap, Download Free Version
http://www.malwarebytes.org/mwb-download/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-03-15 19:40

Citat
Hent og installer Malwarebytes Anti-Malware

Klik på den blå knap, Download Free Version
http://www.malwarebytes.org/mwb-download/

Opdater programmet når du har hentet det, deres gratis udgave er ikke helt opdateret.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-03-15 21:39

Citat
men virker den igen men så har jeg fået en masse poup reklamer som popper op hele tiden og alt hvad jeg har prøvet virker ikke,

Hvis DE har sat en NY disk i din maskine, så har de sikkert ´bare´ clonet den gamle, med samme problemer på, som da du indleverede den - og der tvivler jeg på at nogen som helst garanti gælder.
Og som du selv skriver, fejlede disken ikke noget:

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 11-03-15 07:56

nej den var som en ny computer jeg har nok fået det ind med at jeg søgte to programmer som jeg ikke havde brændt ned men nu har jeg fået styr på det igen men hvad for et program som har klaret det ved jeg ikke men væk er de

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 11-03-15 08:01

Hvis du har kørt Malware byte sidst og de er forsvundet, så er det nok det, men bare de er væk er vel hovedsagen!

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 11-03-15 08:15

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-03-15 09:09

velbekomme