/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Dokumentet er for småt udskrevet
Fra : dhmoelsted
Vist : 597 gange
100 point
Dato : 07-03-15 12:24

skulle der være en derude der kunne fortælle mig har en 3 i en HP deskjet F2480 den skriver for småt ud selvom den står på A4 hvor stiller man til større bokstaver ikke mange opl . men træls man skal bruge lup ved læsning

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 07-03-15 12:26

Skrift størrelsen sætter du i dokumentet, ikke i printeren.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 07-03-15 13:41

Køb en større printer HI-HI-HI.

Som Bille skriver er det ikke i printeren du skal stille størrelsen, med mindre du kan skalerer og den er sat til 50%.

Jeg kender ikke printeren.

vic200

Accepteret svar
Fra : Ammitz

Modtaget 100 point
Dato : 07-03-15 15:07

Vælg:
Tilpas siden til papiret (i printerdriveren), - eller vælg større typer (i dokumentet).

Måske kan du også i printerdriveren vælge, om det skal være dokumentet der bestemmer udskriftstørrelsen, eller om det kan bestemmes af printeren.
Så skal du vælge at "Dokumentet bestemmer".
Ammitz

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 07-03-15 17:38

Tak for svaret Ammitz.