/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Fotoalbum
Fra : faldsled
Vist : 275 gange
200 point
Dato : 02-03-15 11:56

Hej er nogen som kan anbefale et godt og nemt digitalt fotoalbum, som jeg kan hente på nettet?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-03-15 12:12
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-03-15 13:40

Er det 'bare' et program hvor du kan se billeder så er der FS Viewer som er rigtigt godt, der kan du lave mange ting med foto.

Det er GRATIS og er med dansk sprogfil http://www.faststone.org/FSViewerDownload.htm

Så er der jo os IrfanView, det kan osse en masse ting, os GRATIS, og dansk sprogfil
http://www.irfanview.com/

Og der er jo os Google's Picasa, den har jeg prøvet, den er røget ud igen, syn's den lavede for meget rod i det, men mange syntes det er det bedste!
http://www.google.com/intl/da/picasa/

Kommentar
Fra : faldsled

Dato : 02-03-15 13:54

Klaudi jeg lavede en gang et album hvor jeg kan sidde billeder en og skrive tekster, når man så er færdig og kan sende den ind og få en fysik album sendt med posten

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-03-15 14:00

Det kan laves i PowerPoint, hvis du har det - det er måske i Open Office?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-03-15 14:13

Så skal du kigge på noget ala dette, det har lige fået Testvinder stemplet i Komputer for alle
http://www.japanphoto.dk/

Nr. 2 er denne side http://www.fujidirekte.dk/index.asp

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 02-03-15 16:32

Hej
Jeg laver mine fotobøger med Photobox
De har altid billige tilbud for 1. gangs brugere og kvaliteten er helt i top.
Ingelein

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-03-15 22:46

Citat
når man så er færdig og kan sende den ind og få en fysik album sendt med posten

Det var svært at skrive i første indlæg...
Alle der fremkalder billeder ´online´ har sådanne programmer = hvis de har respekt for deres brugere, mener Bilka/ andet stormagasin havde et godt program for mange år siden, men kan ikke huske det, da jeg aldrig bruger den slags.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-15 14:39

Hallooo er der nogen!

Var lige på El-Gigantens side, der så jeg de os fremkalder foto's
http://foto.elgiganten.dk/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-03-15 22:04

Nåh ja man kan jo nok ikke forvente megen reaktion her

Statistik
Spørgsmål
- Ubesvarede   2
- Besvarede   11
- Annullerede   21
- Slettede   0
Ialt   34

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 12-03-15 22:08

@Klaudi
Vil du være sød at forklare, om du er en slags ordenspoliti hos Kandu? - eller har du bare for lidt at lave?
Du har flere gange været efter mig. Jeg tager af og til lange pauser fra PC'en. Kan du ikke bare lade folk være i fred?
Ingelein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-03-15 22:26

Hva' blander du dig for, du har da vist for meget tid til overs, når du har tid at holde øje med mig!

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 12-03-15 23:23

@Klaudi
har tidligere blandet mig i denne tråd - er det forklaring nok?
Ingelein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-15 09:38

Citat
har tidligere blandet mig i denne tråd - er det forklaring nok?

Helt fint, men bland dig uden om hvad jeg syn's om manglende respons fra spørgsmålstillere!
Du har åbentbart for meget tid pt, det er jo ikke første gang du brokker dig over hvad jeg gør eller ikke gør!

Det er skide irriterende med folk der stiller det ene spørgsmål efter det andet og så ikke gider komme med en udmelding!

Det er såmænd bare derfor!

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 13-03-15 10:25

Og det kan du jo også være ligeglad med - for nu at blive i din jargon. Næh, kom du bare en tur forbi og hjælp mig med 1400 kvadratmeter have, 200 kvadratmeter hus, 6 børnbebørn, frivilligt arbejde, 3 blogge, 4 hjemmesider - en masse kreative ideer - osv. Så det er ikke fordi jeg har for meget tid,k men jeg er også meget hurtig på tasterne!
Ingelein - Pralhals!

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 13-03-15 11:03

Og så glemte jeg lige at jeg har en sejlbåd som skal klargøres - jubiiiii ! og en søn som vi hjælper med at renovere en gammel folkebåd. Pt. står jeg på terassen og sliber træværk. Der kunne jeg godt bruge en hånd. Du har vist rigeligt med tid, for jeg kan da se at du så godt som svarer på alle tråde. Det har jeg ikke tid til.
Ingelein