/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Android 4,1,1 Notesblok
Fra : mig-selv
Vist : 333 gange
50 point
Dato : 28-02-15 19:48

Findes der en hurtig måde at kopiere tekst fra samtlige notes?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-03-15 22:58

Jeg kan kopiere tekst fra min tablet ved at markere teksten et sted.
Der vises så to pile som kan flyttes og dække et teksfelt på flere linjer.
kopier
og sættes ind et andet sted - i Kandu skrivefeltet er det bedst at starte med at sætte ind ved at holde en finger i skrivefeltet og så tappe på indsæt ruden.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-03-15 22:37

Har et par hundrede ´små´ noter som jeg ville have over i et andet program, og det tager sin tid? hvis man kopierer hver note/ kopier/ åbne andet program/ indsætte og frem og tilbage - især på min, der driller de markører med at markerer alt nemlig.
Så jeg tænkte om man kun enten kopiere det hele på engang, eller MÅSKE gemme noterne på PC? hvis man så lige vidste hvor de ligger henne.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 03-03-15 09:42

Jeg har ikke prøvet men det kunne være, at teamveawer kunne bruges og så styre kopieringen fra PC og lægge det hele i en mappe.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-03-15 20:28

Skal lige prøve det, det må da være hurtigere på en pc end sidde med en lille ´pen´ og flytte fra A til Z

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 17-03-15 01:12

Tak for svaret Eyvind.
Stadig ikke afprøvet - men sikker på det virker/ eller eneste hurtige løsning.

Ellers vil jeg anbefale dette, nemt at gå til osv, eneste ulempe er små bostaver indtil man kalder tastatur/REDIGER frem, men sådan er det vist med alle Office programmer på en ´lommetelefon´.
https://play.google.com/store/apps/details?id=cn.wps.moffice_eng&hl=da