/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Manglende ejendomsværdiskat
Fra : Ekdal
Vist : 208 gange
20 point
Dato : 21-02-15 12:15

Hvis man ingen indtægter har haft et år, og derfor ikke har fået trukket ejendomsværdiskat, vil det så fremgå af årsopgørelsen for det det pågældende år, at man skylder ejendomsværdiskat? Og vil det Det så blive opkrævet som restskat?
Eller kan man risikere først flere år senere, at få en opkrævning på det den manglende ejendomsværdiskat?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-02-15 12:32

Ejendomsværdiskatten vil fremgå af årsopgørelsen, og der vil fremkomme en restskat.

Hvordan lever man et helt år uden indtægter?