/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
Samsung / Ubuntu
Fra : Højris
Vist : 496 gange
100 point
Dato : 20-02-15 08:52

Hej !
Er der nogle der ved om en Samsung Galaxy SIII GT- I9300 har eller kan få et godt samspil med UBUNTU.
En gang imellem tror den at den er en musikafspiller, til andre tider billeder.

Kan ikke montere Samsung_Android
Fejl ved initiering af kamera: -60: Kunne ikke finde smugkig.

Kunne ikke bestemme pakken eller kildepakkenavn.

Sidst men ikke mindst, de billeder der er taget sidst er ikke til at få fat i.

Der er generelt en masse miskmask !!

Nogle med en solid erfaring og en go forklaring.
Højris

Kommentar
Fra : peque

Dato : 20-02-15 11:51

Du kan faktisk installere Linux(Ubuntu på den)
http://www.androidauthority.com/galaxy-s3-gt-i9300-ubuntu-linux-99787/
Har ikke modellen selv - men har dog aldrig haft problemer med Android telefoner og Linux

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-02-15 12:30

Citat
En gang imellem tror den at den er en musikafspiller, til andre tider billeder.

Jeg bruger selv Mint og har ingen problemer.
Når jeg tilslutter en SGS3 kommer der både musik og billedfremviser, har dog deaktiveret automatisk afspilning, jeg vil hellere selv browse.

Citat
Kan ikke montere Samsung_Android
Fejl ved initiering af kamera: -60: Kunne ikke finde smugkig.

Når telefonen er tilsluttet tager du telefonen og trækker ned fra toppen, klikker på "FORBUNDET SOM ..."
og ser om den er forbundet som kamera (PTP) eller som medieenhed (MTP)
Som MTP har du adgang til filer og som PTP kan du bruge kameraet fra computeren.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 23-02-15 23:33

Uanset hvad, kan jeg ikke få de sidst tagne billeder ud.

Højris