/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iPhone 4S
Fra : clou
Vist : 467 gange
200 point
Dato : 19-02-15 18:51

HJÆLP!!!!

Jeg har et problem, pludselig har jeg kun store ikoner på min skærm, så jeg kan ikke komme til noget som helst!

Hvordan kommer jeg tilbage til normalt udseende? Har prøvet at slukke og tænde igen, desværre uden resultat!

Clou

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 200 point
Dato : 19-02-15 20:35

Kunne det være i indstillinger --> generelt --> tilgængelighed --> zoom

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 20-02-15 03:50

Det er rigtig zoom skal stå på x5 så er den normal

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 22-02-15 15:13

Tak for svaret EXTERMINATOR, da jeg først fik tændt "dyret" igen og "kom ind til" Zoom funktionen, så var det der den var galt - hvordan pokker det er gået til, ved jeg ikke - måske et barnebarn der har forlystet sig

Clou