/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Installering af chromcast
Fra : Broderpivert
Vist : 289 gange
200 point
Dato : 17-02-15 13:12

Hej allesammen har lige nogle spørgsmål jeg håber at kunne få svar på.
Har et samsung smart Tv, En sony z3 og et harman kardon anlæg.

1. har lige købt en chromcast og sat det til mit TV samsung smart tv. jeg har også fået det til at køre så jeg kan se min skærm fra mobil på tv. Men når jeg feks prøver at sætte et youtube klip på, så er det ligesom om at den ikke rigtig kan trække det, og lyden forsvinder. Eneste mulighed for at få lyd på igen er at afbryde og så caste igen, hvad kan der være galt her?

2. Findes der ikke et program som min walkman app på min android mobil, kan kobles sammen med chromcast uden at jeg skal lave en screen mirror? Altså se skærmen på fra mobil på Tvet?

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 17-02-15 14:06

Derudover har den problemer i allcast når jeg prøver afspille de videoer jeg har filmet (2-3 min klip)
Den loader meget og så går den igang i 3-4 sek og så stopper den igen sådan køre den hele tiden.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-02-15 01:52

Har du sat den til 3G / se under WIFI - eller omvendt.
Samt du måske har sat tlf til/ på spare funktion, ved dog ikke om det skulle have noget med ´hastigheden´ at gøre..

Og kan dit tv modtage så ´hurtig´ stream´s, ved at mange døjer med afspiæning af film, selv direkte på harddisk, og så en sidste, som jeg prøvede da mit tv ikke ville - en simpel opdatering af softwaren på tv.

Men ellers held osv - ellers bør du vel kontakte diverse firmaer, som du har i stuen.