/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Hvordan får jeg bredånd over 10 Mb
Fra : bibsamie
Vist : 422 gange
500 point
Dato : 12-02-15 11:05

Hej jeg står og skal flytte til Gislinge ved Holbæk og vil derfor flytte mit TDC bredbånd men de oplyser de kun kan levere 10 Mb det har jeg ikke rigtig noget at bruge til jeg skal bruge min omkring 30 Mb jeg har for en del år siden haft modtagelse via en lille firkantet parabol, men kan desværre ikke huske hos hvilken leverandør er der nogen har der kan komme med brugbare svar modtages disse gerne. Mvh Per

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-02-15 11:12

Skyline parabol har lukket

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-02-15 11:49

Søren Vanggaard Jensen 22868560 gilsigvej 135 9830 tårs
han levere trådløse løsninger

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-02-15 12:24

Gislinge er ikke så langt fra Svinninge, så det kan være der er waoo/fibia på adressen
Tjek her om du kan få det
http://www.waoo.dk/

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-02-15 12:59

Ingen udbydere lægger fiber ud medmindre der er penge i det.

Lad os få monopolet tilbage, al den konkurrence hvor ingen udbydere tjener penge kvæler fremskridtet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-02-15 13:21

Der er waoo fiber i Gislinge, søgte på Byvej, det bliver leveret af Fibia.dk

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-15 23:51

Der er intet af det oplyste der kan bruges, 'der leveres ikke over 10 Mb på adressen jeg vil nu forsøge med 3s mobilt bredbånd, om det kan bruges nogen der har erfaring med dette

mvh Per

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-02-15 08:46

Den mindste hedder da ellers 50/50, så det må de da kunne levere!

Med mindre det er helt ude lars tyndskids mark!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-15 08:13

Sidder lige og hører P4 Sj, de er i Gislinge, og der fungerer det hele, i hvertfald 4 ting:
fibernet, mobil dækning, banen og bageren (bageren er OK, de har nogle go'e tebirkes)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-03-15 22:17

Har du fundet noget der du'r?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 13-03-15 18:21

Hej Klaudi

Næh, men jeg bruger min HTC M8 som Mobile HotSpot virker perfekt syntes jeg.

mvh Per