/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Pc glemmer tastning.
Fra : kai-d
Vist : 390 gange
300 point
Dato : 03-02-15 15:40

Tastaturet glemmer til tider indtastninger så et og så pludseligt et par bogstaver trægt og ikke til at stole på.
Masse af hukommelse nyt tastatur ny mus
Problemet er der næsten hele tiden på Gult Og Gratis, på dette sted er det også trægt og utroligt langsomt.
Mon der skulle være et tip her, på forhånd mange tak.
Mvh.
Kai.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-02-15 15:58

GoG er vist ikke hvad det har været, utroligt langsom osv - så det ville jeg tage med et gram salt.
Hvis du har samme problem på andre sider, så var der grund til bekymring.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-02-15 16:00

Oplever du samme problem hvis du skriver i notepad?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-15 16:50

Hvis du har noget stave/rette kontrol, kan det godt drille.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 300 point
Dato : 03-02-15 18:13

Hvis du bruger windows Xp og det er Google Chrome, så forstår jeg det godt ?
VH Palle

Kommentar
Fra : alka

Dato : 04-02-15 10:35

Jeg oplever samme problem - specielt på kandu!

Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 04-02-15 11:29

Problemet er var udpræget helt umuligt på Gult Og Gratis, har nu slettet Chrome tror at det var lige det der var problemet prøver at se om det vender tilbage håber det ikke,
Mvh.
Kai.

Godkendelse af svar
Fra : kai-d

Dato : 04-02-15 11:31

Tak for svaret pallebhansen.
Chrome var synderen.
Mvh.
Kai.