/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Film på you tube
Fra : omahexen
Vist : 495 gange
100 point
Dato : 29-01-15 21:33

Er det muligt,at overføre nogle af de "kortfilm"der vises på you tube,og hvor meget fylder en film på 5 min,på en 16 GB,ca ?

Accepteret svar
Fra : ThomasCSR

Modtaget 110 point
Dato : 29-01-15 21:54

Hvor meget det fylder afhænger af, hvor god opløsning, clipsene har. Men 5 min vel 50Mb....
Du må søge på nettet efter en YouTube downloader, der kan gøre arbejdet for dig. I dag er de fleste YouTube clips i mp4 format, men der ligger også ældre i .flv (flash) og de vil som regel ikke kunne afspilles på mobile.
Så må de omkring en computer og konverteres. I givet fald er det så lettest at hente direkte til computeren f. ex. med YTD, der er gratis (i en skrabet udgave) lg som indeholder en konverter, der kan bruges.
Så er det så bare at få den konverterede film over på mobilen

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 29-01-15 22:01

Det var ment som en overførsel via computer,og hvad er YTD ?

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 29-01-15 22:02

Tak for svaret ThomasCSR.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 29-01-15 22:05

YTD hedder det program, jeg anbefaler. Det hed tidligere YouTube Downloader, men nu har det skiftet navn

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 29-01-15 22:09

Når du starter klippet på YouTube (på computeren) skal du kopiere den noget kryptiske linie i adressefeltet.
Den skal du så kopiere ind i YTD og starte.
I den gratis udgave skal man selv bede om at konvertere filmen.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 29-01-15 22:11

Realplayer kan også downloade, og konvertere. YTD er god.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 29-01-15 22:16

Der findes mange. Jeg bruger selv en, der downloader alle klip, der dukker op på skærmen. Dem, der ikke kan downloades optager den i stedet. Den kan dog ikke knække "filmstriben"
Og så er den ikke gratis

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 30-01-15 08:24

Når jeg får YTD på skærmen,kommer der et vindue,hvor der står"download,url adr.indsæt url,og der ved jeg ikke videre,håber at en kan hjælpe !

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 30-01-15 08:30

Kopier adressen fra YouTube og indsæt den. Så er det vist det. (længe siden jeg har brugt ytd).