/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gratis program til opdatering af driver
Fra : TEAS
Vist : 707 gange
100 point
Dato : 20-01-15 11:32

Jeg har ledet efter et program der er gratis til opdateringer
af driver i W8.
De programmer jeg har fundet oplyser at de er gratis men når pcen
er scannet skal jeg købe programmet og så er det ikke gratis.
Der må da findes programmer der er gratis til opdatering af drivere
mvh
Teas

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 20-01-15 11:39

De fleste af den slags programmer kommer med falske advarsler for at få dig til at købe deres program.

Accepteret svar
Fra : bjarnebr

Modtaget 110 point
Dato : 20-01-15 11:41

Jeg har en Acer maskine hvor der fulgte et opdaterings gratis program med, så mit råd er prøv at kontakte det firma din maskine er fra, for mange af dem har noget tilsvarende.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 20-01-15 11:44
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-01-15 11:45

Prøv IOBit Driverbooster, den er GRATIS, du kan os købe den, så downloader den hurtigere
http://www.iobit.com/driver-booster.php

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 20-01-15 14:02

Tak for svaret bjarnebr.
Det er en pc fra Medion og der kan jeg få opdateringerne
ved at opgive model og nummer.
Slimdrivers og Obits driver opdateringer ikke gratis.
Men nu er det løst.
Tak til jer svarede på mit spørgsmål.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-01-15 15:01

Det er altså gratis, Driver Booster 2, den henter bare ikke så hurtigt, men du har vel ikke engang afprøvet det!

Normalt vil jeg ikke bruge disse programmer da man risikerer at gøre mere skade end gavn!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 20-01-15 15:16

Slimdrivers er altså gratis! Basta!
Jeg har brugt den i rigtig mange år, og har ikke betalt en dyt, og det er IKKE en cracket version jeg har. Bare lige for at slå det fast.