/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Læge Knud Albert Schlüntz.Terndrup
Fra : birteruth
Vist : 621 gange
400 point
Dato : 18-01-15 14:09

Hej derude
Er der nogen der sidder med nogle oplysninger, om læge Schlüntz fra hans tid som sygehuslæge og praktiserende læge i tiden januar 1938 til 1/7 1938 sygehuslæge og til med april 1947 som praktiserende læge TERNDRUP. Er der nogle der har kendt ham fra sin tid i Terndrup og har noget at fortælle om ham ?????????
Mange hilsner
birteruth

Annuller Favorit

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-01-15 18:35

Jeg, og sikkert mange andre, har forgæves søgt på den gamle læge, med det tyske navn,
men prøv at spørge her, de kender sikkert deres tidligere kolega og måske hans manualer?

http://www.misterwhat.dk/company/244490-laegerne-i-terndrup-terndrup

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-01-15 02:19

Jeg kender ham ikke.

Fournais, Peter André, *1934, arkitekt. *14.2.1934 i Gent. Forældre: Ark. Svend F. og Inger Marie Jensen. ~21.7.1961 i Bagsværd med afd.leder Karen Schlüntz, *23.3.1939 i Terndrup, datter af læge Knud Albert S. og Lili Ellen Erreboe Pedersen.

https://www.kulturarv.dk/kid/VisWeilbachRefresh.do?kunstnerId=6653&wsektion=alle