/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
street view på adroid smartphone.
Fra : Eyvind
Vist : 496 gange
100 point
Dato : 16-01-15 22:00

Hej.
Det er en android 4.4.2
Jeg har street view på min telefon.
Jeg har set det i funktion.
Jeg kan ikke huske hvordan.
Jeg kan ikke huske om det var i Google Maps eller Earth.

Hvordan er det nu lige.

Eyvind.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 16-01-15 22:29

Det er Google Maps

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-01-15 22:44

Tak men hvordan aktiverer jeg den..........................den viser sig ikke umiddelbart.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 16-01-15 23:08

Jeg hentede den på Play Butikken og så gav det hele af sig selv, desværre kan jeg ikke hjælpe dig ud over det.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-01-15 23:53

Når du henter apps, så gør det på PLAY og hent, når programmet er installeret får du muligheden for at åbne eller slette programmet/ har du problemer med at åbne appen, så gå på play og søg på programmet, der kan du så starte det op igen = nødløsning - genvejen kan ligge i indstillinger/apps hvor du måske kan lave en genvej eller menu på din tlf og hedder Mystreetview, måske i en gruppe der hedder Google
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobilerise.mystreetview

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-01-15 00:11

Ok det prøver jeg.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-01-15 01:26

(Forresten, hvis du er bange for at fare vild? i storbyen.)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.maps.mytracks

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-01-15 09:22

Tak tak - men konen ved altid hvor jeg har været.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 17-01-15 09:35

Åbn Maps appen og find det sted du vil se, hold finger på sted indtil der dukker en rød dråbe op,
tryk så på den røde dråbe, så dukker et billede op i bunden, tryk så på billede, så åbner streetview!

Besværligt? JA!!!

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 17-01-15 10:06

Tak for svaret Klaudi. Det var jo lige det der skulle til.
Ingen adresse ingen street view

Ps. Nu fandt jeg mit grimme stakit igen. Altså fra før vi lavede et nyt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-01-15 14:09

velbekomme, du må se at få malet det stakit til sommer!