/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ingen lyd i High Definition Audio /Win7
Fra : ingelein
Vist : 462 gange
50 point
Dato : 15-01-15 20:27

Hej
Jeg er ved at få det hele til at køre igen efter opgraderingen til Yosemite/Win7. (64 bit). Men der er problemer med at få PC'ens normale højtalere til at give lyd fra sig.

Der er lyd i høretelefonerne i Win 7
Der er lyd i høretelefoner og højtalerne i Mac/Yosemite.
Der er også opstartslyde og nedlukningslyde (Går ud fra at det styres over Mac).Så der virker alt normalt.

Jeg har kigget på driverne, men de er opdaterede. Der er en eller anden indstilling, som ikke virker.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-01-15 20:59

Hvis der fulgte software/drivere med din 7, så åben software-pakken og du kan justere lyd og billede derfra - ligger i start.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-01-15 21:01
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 15-01-15 21:28

Hej mig- selv
Jeg ved ikke lige, hvad jeg skal med Yosemite - det fungerer jo. Det er Win 7 der har problemet - og det er ikke driverne, de er opdaterede. Det er en eller anden indstilling - og jeg har været igennem dem alle via enhedshåndteringen , system osv.
Ingelein

En googling fortæller at jeg ikke er den eneste, der har/har haft det problem.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-01-15 22:46

Citat
Hvis der fulgte software/drivere med din 7, så åben software-pakken og du kan justere lyd og billede derfra - ligger i start
.

Citat
Jeg ved ikke lige, hvad jeg skal med Yosemite - det fungerer jo

Åbenbart ikke ? hvad det så end er, Nå men, du har sikkert stadig en MAC med Windows på?

Kan det tænkes at dit system/er konflikter om samme lydkort - ikke driver.
Måske skal du ind i BIOS for at rette lyden/ kort - hvis det virkede da du havde XP, så burde det også virke nu, men stadig vil du kunne slå til og fra med den software der fulgte med 7 (hvilken udgave) Home/pro/ultimate? der er trods alt forskel. også hvad du søger på google

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-01-15 22:52

Men igen, så kan installere
http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=3702
men så du ikke kommet længere siden sidst
Forskellen på Win 7
http://www.w7forums.com/attachments/compare-windows7-editions-png.416/

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 14-02-15 15:38

Hej mig-selv
Jeg har nu flere gange kigget på det link du sendte og har stadigvæk ikke forstået hvad du mener med dette link
https://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=Yosemite&gbv=2&oq=Yosemite&gs_l=heirloom-hp.3..0l10.1763.5335.0.6427.6.6.0.0.0.0.109.592.4j2.6.0.msedr...0...1ac.1.34.heirloom-hp..1.5.499.SVuvIGpWTis
Men bortset fra det, har jeg løst problemet i dag
http://support2.microsoft.com/kb/2622620/da.
Det er bootcamp opsætningen der skulle rettes i via MAC Os installationsdisken.
Så har jeg da lært det og sparet iMac'en for en tur til Elgigantens supportere.
Ingelein

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelein

Dato : 14-02-15 15:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Kanselv - vilselv
Ingelein - altså sommetider.