/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Pointflow til Klaudi.
Fra : Eyvind
Vist : 429 gange
10 point
Dato : 14-01-15 11:03

Her er så de lovede point fra dette spørgsmål.
http://www.kandu.dk/spg172844.aspx#1976881

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-01-15 17:49

Hvad blev dommen?!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-01-15 21:31

Jeg pressede resultatet frem til, at der er 2 numre på en 78 plade, og indkasserede retten til at købe en smartphone. Det blev en xperia E1 hos Elgiganten.
Det er en lille handy en.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 10 point
Dato : 14-01-15 21:40

Så må man jo håbe den kan alt det den skulle kunne!

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 14-01-15 21:46

Tak for svaret Klaudi.
Ja det håber jeg også, men indtil nu kan den det den skal.
Google earth fandt hurtigt mit grimme stakit ud til vejen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-01-15 22:38

velbekomme, troede den skulle indgå i styringsprojektet!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-01-15 10:04

Citat
troede den skulle indgå i styringsprojektet!

Det er den også delvist.
Min Doro mobil er dog kommet tilbage på sin plads som "melder", da det er den kraftigste SMS lyd og den bedste led indikator og den bedste at have i lommen og den mest handy i oplade stander.
Den kan tænde og slukke alarmen via "kortkald" som var gratis indtil selskaberne begyndte at tage betaling for selve opkaldet.

Smartphone Sony xperia E1 med Andriod 4.2 opgraderede sig selv via computeren.
Og så har jeg en APP til alarmordre udover bare at slukke og tænde.
Måske kan jeg få noget aflytning til at fungere.

Du behøver ikke fortælle mig, at jeg er lidt skør.............................det har jeg hørt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-01-15 10:22

Citat
Du behøver ikke fortælle mig, at jeg er lidt skør.............................det har jeg hørt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-01-15 15:09

Det er altså her fra hjemmestyret jeg har hørt det.