/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
samsung galaxy s5 mini
Fra : bjs1948
Vist : 463 gange
15 point
Dato : 13-01-15 01:04

Hej hvordan ændre man lyd til andre end dem der ligger fast telefonen ved modtagelse af sms
vh bruno

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-01-15 06:40
Kommentar
Fra : bjs1948

Dato : 13-01-15 09:03

det har jeg prøvet men det virker ikke på meddelelser ved beskeder

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-01-15 09:27

Kender ikke din tlf, men hvad med kontakter - kan det rettes noget der = tilføj/ ændre ringetone.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-01-15 12:05

http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201408/20140807190315427/SM-G800F_UM_EU_Kitkat_Eng_Rev.1.1_140724a.pdf

Change ringtones for incoming calls and notifications.
On the Apps screen, tap Settings ? Sound.
To set a ringtone for incoming calls, tap Ringtones, select a ringtone, and then tap OK. To use
a song stored in the device or in your account as a ringtone, tap Add.
To set a ringtone for notifications, tap Notifications, select a ringtone, and then tap OK.

Kommentar
Fra : bjs1948

Dato : 13-01-15 12:59

ok but i need to set a ringtone of my playlist to the notifications

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-01-15 13:11

Playlist er jo bare en henvisning til noget musik og ikke selve musikken.
Du skal lægge dit musiknummer på et micro SD kort først og så hente derfra.

Kommentar
Fra : bjs1948

Dato : 13-01-15 13:39

ok jeg giver op der er åbenbart ingen der forstår det jeg vil have anden lyd end dem der ligger i telefonen når jeg modtager en sms !!!!!!!!! jeg bruge egne lyde fra mit sd-kort til ringetoner min ikke til sms lyde

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-01-15 13:42

ok men jeg forstår godt hvad du vil men så ikke hjælpe.
Jeg bruger selv en anden lyd på min ret gamle samsung.
Slut herfra.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 22-01-15 22:24

Umiddelbart vil jeg mene, at den eneste løsning er, at du sætter en special lyd op til alle dine kontakter. Så vil du høre standard lyden, når du får beskeder fra andre end dine kontakter