/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
SKYPE i UDU
Fra : lham
Vist : 485 gange
100 point
Dato : 11-01-15 18:44

WIN XPSP3+ miniipad

Skype har mistet tålmodigheden med mig og min ret til selv at ønske opdatering , så det har de bare gjort.

Har været nødt til at vælge nyt pasword til et brugernavn skype valgte til mig

kan godt logge ind på de 2 Win PC-er men ikke på ipad, men på ingen af dem kan jeg finde mine skypekontakter og mit restbeløb på min "alm. ringe konto"

Hjælp ønskes

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 11-01-15 18:58

Det er da klart. Du opfattes jo nu som en ny bruger.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 11-01-15 20:00

Log ud af skype, log derefter ind med det gamle brugernavn og så er alt som det skal være.
Dine credits er tilbage og det er dine kontakter også.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-01-15 20:58

Når du logger ud vil skype forsøge at logge dig ind med samme konto igen.
Men du skal vælge (log på som en anden bruger)

Kommentar
Fra : lham

Dato : 12-01-15 17:12

Citat
Det er da klart. Du opfattes jo nu som en ny bruger.

Ikke klart men USMART-det er jo Skype der kræver nut brugernavn af mig- så burde de da overføre mine tidligere data.

Citat
Log ud af skype, log derefter ind med det gamle brugernavn og så er alt som det skal være.
Dine credits er tilbage og det er dine kontakter også.

Jeg har været igennem denne tvangsopgradering fra SKYPE et par gange tidligere , men kan desværre ikke huske hvordan jeg fik kontakter og credits tilbage, men at indtaste de 2 gamle brugernavne og tilhørende paswords bringer mig ikke videre har jeg lige konstatret ( gekendes ikke)

Citat
Når du logger ud vil skype forsøge at logge dig ind med samme konto igen.
Men du skal vælge (log på som en anden bruger)

"-den mulighed kan jeg ikke finde på skærmen

Findes der ikke et væsen af kød og blod på Skype support som man kan tale med ????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-15 19:33

Ipad kender jeg ikke.

XP

Når skype er logget ind med din nye konto.

1. Kan du så se dette billede når du højreklikker på skype nede på process linjen.

http://peecee.dk/upload/view/446560
Hvis du kan så vælg log af

Nu skulle det gerne se sådan ud:
Klik så på pilen under skype logoet

2. Får du så en mulighed for at vælge en af to konti, hvor den ene er din gamle konto.

vælg den gamle og log dig ind med dit gamle password

Fortæl hvor langt du når.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 13-01-15 07:27

Eyvind

ser ikke og har aldrig set det billede du henviser til ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-01-15 11:19

Jeg glemte linket så vi prøver igen.

Når skype er logget ind med din nye konto.

1. Kan du så se dette billede når du højreklikker på skype nede på process linjen.

http://peecee.dk/upload/view/446560
Hvis du kan så vælg log af

Nu skulle det gerne se sådan ud når du har logget af: (du skal ikke lukke men log af )
http://peecee.dk/upload/view/446559

Klik så på pilen under skype logoet

2. Får du så en mulighed for at vælge en af to konti, hvor den ene er din gamle konto.

vælg den gamle og log dig ind med dit gamle password

Fortæl hvor langt du når.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 17-01-15 07:24

Eyvind

Når jeg højreklikker på Skype i proceslininie ( går ud fra det er de retangulære blå kasser helt i bunden af skærmen ) skifter skærmbilledet ikke men en lille box kommer op hvor jeg kan vælge Gem/Mininer/x Luk, så det bringer mig ikke videre

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-01-15 09:18

Mystisk der burde også være en " log af "

I dit Skype vindue bør der så være en " log af "

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 07-02-15 07:13

Tak for svaret EXTERMINATOR.
og tak for øvrige indlæg.
Nu er der pludselig hul igenemmen med din metode.
Skype opfører sig altså på mærkelig vis , måske har det noget at gøre med antal gange man forsøger med login navnekoder, men pt tror jeg det næsten virker