/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjemmesite-Legacy
Fra : paulinfabritius
Vist : 303 gange
200 point
Dato : 11-01-15 11:02

Kan nogen fortælle mig hvorledes jeg får Legacy ind som en undersite til min hjemmesite, jeg kan ikke finde nogen klar løsning, alt jeg finder er noget misk mask... ingen klar linie... Som jeg ser der vil Legacy være forsite og ikke komme i anden række...
/mvh Fabritius...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-01-15 11:40
Kommentar
Fra : paulinfabritius

Dato : 11-01-15 17:41

Legacydansk.com/forum/.... er helt afgjort helt OK.... Men det jeg vil anvende, er noget de selv gør der... men det er ikke det Legacy ligger op til... derfor har jeg problemer, når jeg ikke vil have Legacy til start site...
/Fabritius...

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 12-01-15 09:16

Det kan du da nemt gøre.
hvis du finder en side der har et link til en anden side, højre klikker du på stedet på siden og vælger viskilde. kopierer linien til udklipsholderen. Åbner din egens side's kode med din editor og sætter linien ind på det rigtige sted. Skifter skifter så teksten linket refererer til ud med: http://legacydansk.com/. Så vil det virke.
Men jeg fornemmer der er noget basal viden om hjemmesider du ikke rigtig kender til. Så jeg vil anbefale dig at finde et af de blade der giver dig et kursus i dette.
venlig hilsen Steen
PS: jeg har aldrig selv gjort i slægtsforskning men min kone gjorde. der for er der lavet et link på min side der går til en slægtsside om familien Schandorph. Her kan du se hvordan jeg har gjort.
http://stoneplace.dk