/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Lille penis lille skede
Fra : Emil92
Vist : 631 gange
200 point
Dato : 09-01-15 16:37

Måske burde dette spørgsmål stille i biologi, men valgte sexualitet.

Hvorfor skal mænd altid stå for skud med stor og lille penis?
Der må da biologisk set være lige så stor forskel på størrelsen af kvinders skede?
Så den går vel begge veje.
Men er det tabu?
Hvorfor handler det kun om kvindernes bryster og ikke om størrelsen på deres skedes omkreds og dybde?

Det er ikke for sjov jeg spørger, jeg har tænkt over det længe.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-01-15 16:42

Citat
Hvorfor skal mænd altid stå for skud med stor og lille penis?

Gør de det da?

Citat
Hvorfor handler det kun om kvindernes bryster og ikke om størrelsen på deres skedes omkreds og dybde?

Sikkert fordi det så inderlig uinteressant at diskutere

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-01-15 18:17

Det er da langt mere uhyggeligt at læse hvad der står i MX i dag.

Hver femte ung synes at menstraution er "pinligt", herunder forlyder det desværre også at de unge mangler oplysning om hvorfor kvinder menstruerer.

Er forældre og skoler vendt tilbage til 1800-tallet hvad angår oplysning ??

Kommentar
Fra : prio

Dato : 09-01-15 19:54

Citat
Hvorfor handler det kun om kvindernes bryster og ikke om størrelsen på deres skedes omkreds og dybde?

Måske fordi bryster og penisser er mere synlige og altså en del af udseendet hos mænd og kvinder, og derfor af ret stor betydning, mens skeder ligger mere skjult?

Men kvinders skeder bliver nu også kommenteret, f.eks. slaphed efter fødsler - og kvindernes små kønslæber blive i dag også vurderet som en del af kvindens udseende, så mange kvinder faktisk får lave kosmetiske operationer på dem.

Kommentar
Fra : Emil92

Dato : 09-01-15 20:50

Tak for dit ligegyldige og nedladende indlæg Marken84. Det var sørme oplysende. Jeg håber ikke du er skolelærer eller har med nogen form for pædagogik eller psykologi at gøre.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-15 11:33

Kvinder er så vidt jeg ved; lige så flove/tabubelagte over "stor kusse", som mænd er over "lille pik".

Selv støtter jeg mig til mange kvinders omtale af mandens kønsorgan:
Citat
Det kan godt være den ikke var særlig stor, men den var FLOT. Den var STIV ...og han kunne blive ved ..lige til jeg kom.

..og mænds:
Citat
Det ka' godt være hun havde noget af et 'svuphul', men hun var eddermanemig liderlig og våd. Hold da kæft; det var et godt 'skrald'.

.og mht:
Citat
Hvorfor handler det kun om kvindernes bryster

???
Hvor har du læst dét?
Selv mener jeg det handler mere om 'attitude' end om fysisk fremtræden, når det kommer til at indlede et 'seksuelt forhold' ..i daglig tale: "At få foretaget et samleje.."
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-15 12:05

Emil92 ->
Ihukom den 'biologiske' sandhed omkring kvinder og mænds seksualitet, hvis du vil ud at 'scorer':
MÆND ..elsker med ØJNENE !!!

KVINDER ..med ØRERNE !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : prio

Dato : 10-01-15 17:22

Citat
Tak for dit ligegyldige og nedladende indlæg Marken84. Det var sørme oplysende. Jeg håber ikke du er skolelærer eller har med nogen form for pædagogik eller psykologi at gøre.

Emil92 - marken84 sidder på spring døgnet rundt for at nedgøre brugere af Kandu og deres spørgsmål.

Selv nye brugere som dig går ikke fri.

Tag ikke marken84 så alvorligt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-15 18:54

Ja, lyt til altid skarpsindige prio, som ikke skyer nogen midler for at oplyse dig om sagens rette sammenhæng !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-15 18:55

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-01-15 20:31

Har ikke svaret på dét, men kvinder der født? har vel ikke ligefrem den kønneste ´genstand´ mellem benene - hængende kønslæber osv
Og nu spørger du så ikke på alder, men en behåret dame/ dusk med hår ned af benene er vel heller ikke pænt at se på - samt kravler der så også ´dyr´ i reden, SÅ,,

Personligt kan jeg ikke lide noget der bare nærmer sig silicone, det er ALT for kunstigt - og dog ser man piger ned til 15 år rende rundt med skidtet = naturligt? næ, de kan bare ikke blive voksne hurtigt nok eller de ikke er udvokset - og så har de det problem resten af livet = nye proteser/ hud derikke kan tilpasse sig.

Men svært spørgsmål - eller er det - som der bliver skrevet? man tager første hånds indtrykket/ fysiks eller psykisk og derfra BURDE et normalt forhold kunne dannes.
Det er vist kun teenagere, der først ser efter det ´billedlige´ og bagefter begynder at snakke om livets gåder? men man kan jo tage fejl - Simon Spies??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-01-15 20:37

Citat
men man kan jo tage fejl - Simon Spies??

Ikke et citat fra ham, bare en kendsgerning, mig bekendt gik han vist ind til en gorilla for at vise sin ´potens´ - hvem der blev mest overrasket vides ikke? kan også bare være en skrøne.

Fik han forresten aldrig selv unger? eller brugte han dem bare i sengen.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 11-01-15 14:49

Hej
I min høje alder burde jeg efter manges mening slet ikke svare Men gør det alligevel. For hvor er det dog et spørgsmål, som spøger rundt i mange mænds hjerner. Hvis man tænker sig om - altså med hovedet og ikke med pikken, siger det sig selv at kvindens skede kan tilpasse sig alle forhold. Fra lille til stor pik (AV!) til en lille sød fidus som på de romerske statuer. Så de fleste kvinder tænker slet ikke på det. En stor pik er en opreklameret skrøne - hvad skal man med en hestepik?. "DET ER IKKE STØRRELSEN, DER GØR DET". De fleste kvinder kan glæde sig over en "Lillefinger", hvis der ellers er sympati og følelser bag (læs kærlighed).
Mange hilsner
Ingelein (HM..... var det 74 jeg blev sidste gang?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-15 10:49

mig-selv burde vist have seksualundervisning ..eller også skyldes det manglende erfaring?

Ingen af de kvinder med børn, som jeg har kendt gennem livet, har bemærket ændringer i de ydre skamlæbers størrelse eller tab af skedemuskulatur. Deres partnere siger også at der ingen forskel er, på hverken udseende eller funktion, før graviditeten og efter fødslen. Den 'slags' er genetisk betinget: En gang stor altid stor. Snæver som 20 årig ..snæver som 74 årig (..nej, ingelein; den var ikke til dig ).

Kvinder har også forskellige præferencer, når det kommer til valg af seksualpartner. Præcis som nogen mænd vil have kraftige kvinder andre en slank model, nogen med hår og nogen uden, med stor røv eller lille, store bryster eller ej, hvide, gule, brune, blondiner, brunetter osv.
Kvinder tænder på noget forskelligt. Jeg har hørt kvinder iblandt nævne: Muskler, tatoveringer, ..skal have; arbejde, bil og båd, mørk stemme, flot næse (..altså ikke den alm. Danske kartoffeltud, som de fleste af os render rundt med), mørk eller lys i huden, sort hår ..eller blond ..eller skaldet, skal være bredskuldret eller 'lige op og ned', med og uden mave, følsomme eller store stærke hænder, brutal eller blid, osv. Der findes altså også kvinder som tænder på en ordentlig møbelbanker!

For utroligt mange kvinder betyder deres veninders accept af partnervalget en hel del. Manden skal 'godkendes' af matriarkatet ..ellers bli'r det ikke til noget.

Især unge kvinder tænker på sig selv som attraktiv alt efter hvad der gængs mode og alment accepteret. I disse år er det kæmpe patter (..gerne købt for en formue i USA), tatoveringer alle vegne ..helst med velovervejede statements som f.eks. Justin Bieber er Gud
De mener de skal ligne fitness gudinder med interessante job og karriere og skal helst kunne 'tverke' med deres Pariser popo.

De fleste unge mænd er mere eller mindre ligeglade: De vil bare ha' noget fjappe
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 13-01-15 21:26

@Tak molokyle - Og jeg fatter ikke en brik af de unges syn på krop, for sjælen er der vist ingen der tænker på. Jeg er også bare så dødtræt af at man i medierne skal se foll hoppe i kanen 5 minutter efter at de har kigget på hinanden. At et program som "Gift ved første blik" overhovedet kan få lov til at blive vist - fatter jeg simpelthen ikke - men jeg er også født i 40 - af en 38 årig kvinde, som fik lov til at gifte sig med den udkårne (af ringere stand) da hun som 22 årig ventede det 2. barn.
Så......... intet er forandret, sådan stort set ..........
Ingelein

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 15-01-15 12:28

Kære Emil92.

Mon alle har læst dit spørgsmål og sat sig ind i, hvad du spørger om? Mit bud: de fleste har ikke, men elsker at promovere sig selv. Nogen har og har givet deres gode bud.
Og Prio, jeg er helt enig med dig ang. Marken84. Og godt svaret af dig, Emil92!

Selv er jeg helt normalt udstyret - og det normale har vide rammer (også ifølge Erik Münster).

Jeg har mødt stramme og løse, og jeg har mødt nogen, som ikke ønskede den i bund; så ja, ifølge min erfaring er der forskellige størrelser i begge lejre.

Men ellers lyt til Ingelein og også til at pigerne tænder via ørerne. Den vej er svær, for her afhænger det af dit gåpåmod. Mit råd er, at den pige, du skal finde, skal være noget i retning af dig selv, og derfor snakker du bare, som du lyster. De piger, som ikke lytter, er ikke noget for dig alligevel, og de piger, som lytter, er glade for din interesse, og her starter alt...

God vind

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-01-15 15:56

Hvordan harmonere dette?

ad.1)
Citat
..hvad du spørger om? Mit bud: de fleste har ikke, men elsker at promovere sig selv.

ad. 2)
Citat
Selv er jeg helt normalt udstyret..

ad 3.)
Citat
..ifølge min erfaring

ad 4.)
Citat
jeg har mødt nogen..

ad. 5.)
Citat
Mit råd er..

Sjovt..
..som en der kritiserer selvpromovering, gør opmærksom på sig selv, gennem resten af sit indlæg?
..næsten som Statsministerens nytårstale
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 23-02-15 17:33

Jeg syntes at man her på solsiden desværre finder mange halvdøde svar.
Nå men rent faktisk så er det såmænd ikke mere end nogle dage side at jeg hørte i radioen om bla. tissemænd og tissekoner, og det var faktisk ret spændende, her sagde de bla. at en tissekone er 8 cm. dyb og at den i omkreds trækker sig sammen, så den klarer både store og små tissemænd alså i omkreds, og så var der så dybden på de 8 cm. tissemanden der er over de 8 cm. kan jo så dermed være lige meget. for den kan jo så ikke komme helt indenfor.
En kvindes bryster blev der i programmet ikke talt om, men jeg syntes at det er helt skørt at i kvinder vil betale en formue for at få nogle større bryster som jeg så nu vil kalde patter og ikke bryster.
I min verden er bryster en god lille fast håndfuld, alt derover er patter og BØVS hvis det er gummipatter, men nogle små bryster der stort set kun lige er et par brystvorter, de er såmænd lige så frække at se på, når brystvorten kan ses igennem den lidt tynde stramme bluse.
Og så fatter jeg alså slet ikke i kvinder der render rundt og er så nedringet så der næsten ikke er noget til fantasien, er det fordi i nyder at se en mands blik pr. automatik falde på jeres patter.

Hej

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-15 19:49

Et godt råd ...ud over de 'sandheder' jeg allerede har bragt til tovs?
Skal du imponere en kvinde?
Så lad hende forGud's skyld snakke
..om sig selv ..hele aftenen.
Den virker hver gang !!!
</MOLOKYLE>