/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
google password
Fra : creamcheese
Vist : 410 gange
100 point
Dato : 07-01-15 16:40

Hvad er det værst der kan ske hvis man giver sin google password til en anden?

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 07-01-15 16:51

Det giver man bare ikke væk. Hvis en anden har det vil han/hun kunne slå alt muligt op som dig på næsten alle medier og svine dine kammerater til og de må tro det er dig. russere og egyptere og lignende vil kunne bruge din konto til at sende spam til alle andre. osv osv. Hilsen den gamle morfar Steen.

Kommentar
Fra : Mazar

Dato : 07-01-15 17:10

Indtil videre, kan de kun udgive sig for at være dig på forskellige medier ..

Det skal dog siges, at hvis du ejer en Andriod telefon, og har tilført din konto nummer i appstoren der er tilhørende, kan det godt være at den bliver tilført til din google konto.

Hvis det er tilfældet, så kan de bruge din konto til at købe ting.
Jeg er dog ikke 100% sikker, men det var nok en af de steder jeg først havde undersøgt.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-01-15 17:23

Mig bekendt skal man have både Login og Password, for at få adgang.
Men ellers har de adgang til alt hvad de kan se = logisk.
Var jeg dig, så få rettet dit password ØJEBLIKKELIGT, det tager kun et par minutter.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 07-01-15 17:47

Har du nogensinde hørt om mayaerne: http://da.wikipedia.org/wiki/Maya

En gang et stort og stolt folkeslag i Mellemamerika. Ifølge de seneste teorier gik de til grunde netop fordi nogen kom til at give deres google password til nogen andre!

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 07-01-15 18:44

Citat
Var jeg dig, så få rettet dit password ØJEBLIKKELIGT, det tager kun et par minutter.

Enig.

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 07-01-15 23:32

fun2:

[CITATEn gang et stort og stolt folkeslag i Mellemamerika. Ifølge de seneste teorier gik de til grunde netop fordi nogen kom til at give deres google password til nogen andre!
][/CITAT]

Herlig perspektivering af spørgsmålet!

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 08-01-15 00:40

Du bør ændre alle dine passwords, rigtig mange mennesker bruger de samme passwords til alt lige fra Google til netbanken og det er ikke klogt. måske er der andre af dine passwords der er faldet i forkerte hænder.
Husk at for proff´s er det en "gylden vej" at komme ind på din pc når de kan komme ind i din private google-konto.
Så for en sikkerheds skyld ændre alle passwords.
Blot en betragtning!
MV2

Kommentar
Fra : creamcheese

Dato : 08-01-15 08:43

Jeg har ingen problem endnu men en dreng jeg kender bad om mit google password og jeg gav ham det ikke.
Jeg ved ikke hvorfor han ville have det, måske var der noget galt derhjemme med deres google/mail password og de ikke kunne komme ind....men jeg giver ham det ikke kan jeg se på jeres svar .

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-01-15 12:19

Citat
Jeg ved ikke hvorfor han ville have det, måske var der noget galt derhjemme med deres google/mail password og de ikke kunne komme ind....men jeg giver ham det ikke kan jeg se på jeres svar .

Nej selvfølgelig gør du ikke det, for han kan jo ikke bruge det til noget derhjemme i den forbindelse alligevel...

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 08-01-15 19:50

Et google password kan kun bruges til din gmail /facebook / youtube billedeopload.
Altsammen i dit navn.

En der vil have dit password er ikke en persom man bør samle på.

Alle kan få sig en ny gmail i løbet af 5 min.

Hvis du har lagt dit mobilnummer ind i indstillinger i gmail - kan du altid få nulstillet din "konto"

Godkendelse af svar
Fra : creamcheese

Dato : 08-01-15 19:57

Tak for svaret Eyvind. Jeg vidste egentlig ikke PRÆCIS hvad og hvor meget google password bruges til. Men nu er problem løst, også derhjemme hos de pågældende, har snakket med moren i dag.
hilsen, Creamcheese