/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
App til windowsphone til at gå spor efte
Fra : Boxerpige101
Vist : 219 gange
200 point
Dato : 05-01-15 14:08

Er der nogen der kan hjælpe. Min bedre halvdel går spor med Tjorven, og det går helt fint. Nu snakker han om fremmed spor, og vil gerne have jeg lægger dem. Det vil jeg også meget gerne men er en klovn til at huske hvor sporet ligger. Jeg ved der findes en app til android og Iphone, men desværre har jeg kun en windows phone, og har hverken lyst eller råd til at skifte den ud. Findes der virkelig ikke en app. der kan bruges til windows phone?

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 10-01-15 17:01

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig ad elektronisk vej men hvis du lægger spor i f.eks. skov, kan du anbringe tegnestifter på træerne, som du piller af når sporet udredes ! Hvis ikke din bedre halvdel må se hvor sporet er, anbringer du tegnestifterne på "bagsiden" af træerne, så de kun kan ses, når I har passeret stedet !!
Man kan også benytte små bånd, men de er ganske tydelige for føreren, og en dreven hund lærer også at lægge mærke til den slags hjælpemidler !

Held og lykke.

ØV4

Kommentar
Fra : Boxerpige101

Dato : 10-01-15 19:00

Nu går de for det meste på en fodboldbane eller kornmark, og der er der ikke mange træer. Små pinde med eller uden har vi også prøvet, og efter 1 gang havde hunden lugtet lunten, og begyndte at gå efter dem i stedet for sporet. da vi så flyttede pindene 3 m. ud fra sporet, gik hun da bare ud og gik sporet der, hun er da ikke spor dum.