/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Forsikring
Fra : mig-selv
Vist : 394 gange
50 point
Dato : 30-12-14 19:26

Hvad giver du i forsikring?

Har selv lige købt én over nettet, den koster 1500.- årligt/ ansvar/ 3000.- selvrisiko ? er det dyrt...

Den var dog billigere, men efter GÅ VIDERE røg der 100.- ekstra på - øv altså.

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 30-12-14 19:43

Du må give flere oplysninger.
Men umiddelbart lyder det sku da godt
Nilsg

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-12-14 19:48

Citat
Du må give flere oplysninger.

Så sikker (htpps:/) er kandu heller ikke.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-12-14 19:51

Samme forsikring i Tryg koster knap 5000.- plus jeg har flere forsikringer hos dem.

Og jeg er ny oprettet kunde - dog kører jeg som elite billist/mc i andet selskab.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 30-12-14 21:28

For en knallert er det vel dyrt.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-12-14 21:35

TROR den ligger i kategorien BILER - ikke knallert eller MC

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-12-14 22:54

........som om det var noe......

4.200,- fuld kasko årligt. 2.700,- i selvrisiko. Første uheld uden selvrisiko. Elite+ bilist.

Får som regel 1500 - 1800 kr. tilbage betalt årligt.

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-12-14 23:07

Citat
........som om det var noe......

4.200,- fuld kasko årligt. 2.700,- i selvrisiko. Første uheld uden selvrisiko. Elite+ bilist.

Får som regel 1500 - 1800 kr. tilbage betalt årligt.

GF... ??? dem kender jeg, de vil have penge nu omdage/ (3500.- som elite/ u.. kasko) om man så får noget tilbage? JEG fik det i ? gamle dage - men kan ikke genkende det du skriver/ prisen - da jeg aldrig kunne drømme om at få én med KASKO = enten eller - ved uheld (skyldig eller ej)
Kasko er for mig én med et kørekort? der ikke kan finde ud af at der er mere end 2 billister ude ved Bilka........

Men stadig vil jeg skrive/ sige, at det er billigt, selv uden ´bonus/ elite´ ville den ikke komme over 2000.- og det var selv om jeg var under 26 ? hvorfor de så lige skulle bruge den alder til...

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 31-12-14 02:02

Det kommer an på, hvilken bil, der er tale om.
For en trebenet C1 er det dyrt, en 6benet C5 eller Audi er det billigt.

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 50 point
Dato : 01-01-15 11:41

Hvis du har givet de rigtige oplysninger, så er det billigt.

Har du derimod IKKE givet de rigtige oplysninger, som fx motor m3, alder, skadefri/bonus/trin fra tidligere, postnr. mv. som de ellers har spurgt dig om, så kan det blive dyrt - rigtigt dyrt, for der ydes kun erstatning for det som du har betalt/oplyst for, så du vil slev kunne blive draget til ansvar for den del af dækningen som du ikke har betalt for!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-01-15 19:26

Alle oplysninger er rigtige, de har fået mit nuværende Police nummer i andet selskab til at tjekke efter.
Ville nødig have problemer senere - hvis ulykken skulle indtræffe, så kunne jeg blive en fattig mand resten af livet.
Jeg lavede samme opstilling bare som NY billist (knap 1800.-) og det var stadig billigt - syntes jeg, i forhold til hvad man læser på nettet over bilforsikringer.

Og JA, der er selvfølgelig forskel på bilmærke osv, men nu er det så min egen bil som jeg brugte ved mange forskellige selskaber, hvor prisen var oppe og runde 5000.- og ned til 1500.-

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 15-01-15 19:00

Tak for svaret alka.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 15-01-15 19:44

Selv tak mig-selv.