/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
cover designer
Fra : kivi
Vist : 342 gange
100 point
Dato : 22-12-14 11:53

er der nogen som har navn på et godt og gratis program til at lave cover til cd/dvd skiver

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 22-12-14 12:00

hej Kivi
prøv denne , http://www.nchsoftware.com/cdlabeler/
mvh Hardy

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-12-14 16:20

Det kan jo fatisk gøres i en million forskellige programmer! Jeg har f.eks. lavet en målfast skabelon i PowerPoint til at lave et komplet papomslag/æske. Til selve labelen på skiven, fulgte der et program med min Canon printer til at designe labels til print direkte på skiven. Skiven skal selvfølgelig være beregnet til at printe på.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 22-12-14 16:26

jeg har hidtil brugt nero coverdesign men jeg ka ikke få lov til at installere den på min nye pc

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 22-12-14 23:48

Avery design pro.
http://www.avery.com/avery/en_us/Help-Center/General-Help/Avery-Design--Print.htm
Avery (dem der lever af at sælge labels og covers) har er fantastisk program so alle må hente og bruge.
Lad dig ikke snyde af det lidt gammeldags udseende, det har mange gode funktioner.

De har også templates til word hvis du hellere vil bruge det.

Et lille tip, næsten alle labels og covers har et Avery nummer så det er nemt at vælge den rigtige template.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 24-12-14 07:46

Tak for svaret EXTERMINATOR.