/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Youtube video på telefon virker ikke
Fra : ruder4
Vist : 241 gange
100 point
Dato : 20-12-14 13:54

Hej.

Jeg har uploadet en video på youtube.

Jeg kan se den via mit link på computeren, men alle jeg sender linket til på telefonen inkl mig selv får meddelelsen "Denne video er ikke tilgængelig i dit land"

Nogen der ved, hvordan man løser dette?

/Ruder 4

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-12-14 17:32

Jeg ved ikke hvilken telefon det drejer sig om, men det kan være du skal hente en youtube app

Kommentar
Fra : Mazar

Dato : 29-12-14 17:31

Det lyder mere som om at du mangler at sætte nogle rettigheder på video'en på din youtube profil.
Jeg bruger ikke selv youtube på den måde, men jeg ved at man kan sætte indstillinger til hvem der kan se det, så man kan udgive til enkelte lande f.eks. .. Det bruger USA en del så vidt jeg ved.