/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Udelukket af taliskoko
Fra : svendgiversen
Vist : 580 gange
50 point
Dato : 17-12-14 14:09

Jeg har relevante svar på dit spørgsmål lige herunder...

Hvorfor kan jeg ikke svare?
Hvornår/hvordan har jeg fornærmet dig??

Jeg kan ikke lide at være uvenner med nogen og vil gerne undskylde og genoprette kontakt...

Sorry Svend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-14 14:21

svendgiversen, dette er så dit "spørgsmål" nummer 800

Det er jo ikke sikkert, at du har gjort taliskoko noget. taliskoko er måske bare træt af alle dine spørgsmål, som du selv kender svaret på.

Man kan ikke altid selv bestemme hvem, der vil have en som ven. Brugerne på kandu er ikke en stor vennekreds.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-12-14 14:59

Du har være udelukket de sidste 12 år, så nu er det jo om at grave tilbage i historien

Forklaringen fra ans er jo også meget plausibel...

Citat
Det er jo ikke sikkert, at du har gjort taliskoko noget. taliskoko er måske bare træt af alle dine spørgsmål, som du selv kender svaret på.

Man kan ikke altid selv bestemme hvem, der vil have en som ven. Brugerne på kandu er ikke en stor vennekreds.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-14 15:07

marken84, datoen 05-12-2002 er den dato, hvor svendgiversen oprettede en profil på kandu
Det er ikke muligt at kunne læse, hvornår taliskoko har blacklistet svendgiversen

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-12-14 15:16

Ja mor,
godt at du stadig holder øje med mig og vejleder mig, er det virkeligt 800 gange? Tak.

Når jeg spørger her direkte og ikke personligt...

Jeg er kun 3-4 gange blevet udelukket fra at kunne svare i kandu, i over 10 år
og hver gang har gode kandu venner overbevist den pågældende spørger
om fejltagelsen, og jeg har fået lov til at svare på spørgsmål igen.

Det håber jeg også sker denne gang...

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 50 point
Dato : 17-12-14 15:24

Jeg er absolut uenig med ans & marken84. Hvis ikke folk som svendgiversen,og heldigvis flere andre,ikke stillede spørgsmål,ville Kandu snart være et døende forum. Der er ikke for meget liv i forvejen. Så i stedet burde i takke ham.
Citat
Det er jo ikke sikkert, at du har gjort taliskoko noget. taliskoko er måske bare træt af alle dine spørgsmål

Jamen,så kan taliskoko da bare forholde sig neutralt. Hvor svært kan det være.

Jeg synes selv,det er en uskik med dette blackliste. Har dog selv fundet det nødvendigt,i enkelte tilfælder. Da det næsten var rent terror,fra vedkommendes side.

M.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 17-12-14 20:28

Piet Hein skrev:
"At vide - det man ikke ved - er -
Trods alt - en form for - Alvidenhed"

MV2

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-12-14 14:20

Mit bud er meget bedre og dansk, men jeg er stadig udelukket, nedenfor.

Men lad dog julefreden sænke sig...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-12-14 17:31

Endnu ingen julefred fra taliskoko, her et dansk bud på en mande kvinde sanger:

http://asfergnet.ning.com/profiles/blogs/fin-eftermiddag-med-posten

Jeg har flere forslag men det kræver accept...

Kommentar
Fra : netop

Dato : 19-12-14 00:37

Glade verden, hvor er det dog patetisk med de mennesker der ikke kan indse de ikke er velsete, eller ikke kan se, at de ikke er så interessante og betydningsfulde som de selv mener de er...

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-12-14 10:57

Tak for svaret Mosebaek.

Og God Jul til alle...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-12-14 11:13

Selvtak,Svend.

Citat
Glade verden, hvor er det dog patetisk med de mennesker der ikke kan indse de ikke er velsete, eller ikke kan se, at de ikke er så interessante og betydningsfulde som de selv mener de er...

Var det en selverkendelse,netop??

Citat
Og God Jul til alle...

Menes det samme herfra.

Vh. M.