/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ændring af standard mail hos Gmail
Fra : ilgp
Vist : 458 gange
100 point
Dato : 13-12-14 17:53

Hej. Jeg har flere Gmail, og jeg vil gerne have en af de andre sat op som standard mail i stedet for den som er standard nu. Jeg har været inde i indstillinger og kan ikke lige se hvordan dette kan gøres. Er der en herinde som kan hjælpe med det? God jul til alle herinde.
Vh ilgp

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-12-14 18:43
Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 13-12-14 19:01

Jeg ved ikke hvor du er ( mailprogram eller web mail) men her kan du løse det:

Browser
skriv www.google.dk i adresselinjen
Log ind og klik på mail
klik på tandhjulet > indstillinger
vælg konti og import
Her kan du vælge standard mail.

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 13-12-14 20:22

Tak for svaret Eyvind. Det viste sig at jeg som du skrev bare lige skulle logge ind med den mail jeg vil have som afsender. Hav en god jul. Mvh ilgp

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-12-14 20:26

selv tak!

Det virker ikke her, jeg kan ikke finde noget med standard mail!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-12-14 21:45

Jeg bruger gmail via google.dk (webmail) og når jeg logger ind har jeg mulighed i konti og import.

Jeg har flere mails som videresendes til min gmail, og det er nok årsagen til at jeg kan vælge standard.

Når jeg sender en mail kan jeg vælge hvilken mailadresse den skal sendes som.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-14 08:56

Citat
Jeg har flere mails som videresendes til min gmail, og det er nok årsagen til at jeg kan vælge standard.

Ok, nok derfor jeg ikke finder den med standard, har ikke gmail til at hente fra andre kontoer!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-12-14 10:07

Klaudi !

På din Android tablet kan du betjene flere mail adresser på een gang.
Menu>indstillinger>konti>tilføj ny konto
Og her kan du slette konti
Menu>indstillinger>konti>E-mail
Dette er den gule mail-app som også kan synkroniseres med dine mail adresser

fra alle os med flere mail adresser.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-14 10:52

Tak tak, jeg bruger nu ikke tablet til mail, det er pc'en!