/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
vith - tak for hjælp
Fra : mig-selv
Vist : 452 gange
100 point
Dato : 12-12-14 18:45

Du skal også have et par pinger..:
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=172620

Accepteret svar
Fra : vith

Modtaget 110 point
Dato : 12-12-14 18:48

Takker

Håber du bliver glad for bilen og slipper for flere problemer Ellers har du jo os på kandu

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 12-12-14 18:57

Tak for svaret vith.
Indtil videre kører den som en drøm, men vender sikkert tilbage med andre problemer - med tiden.
Hvis du vil have den DK instruktions bog, så bare skriv.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 12-12-14 19:06

Tak for tilbuddet - er det et link eller hvad? Skriv evt. pm.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-12-14 19:10

Skal lige have scannet den, det bliver ikke før Søndag, så får du et link til den - på den ´private´ herinde.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 12-12-14 19:42

Okay, det haster heller ikke. Tusind tak

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-12-14 20:42

Den ligger her de næste par dage, som PDF og flip-bog.
https://www.dropbox.com/s/wg9gwbf0yppa42e/polo.rar?dl=0

Kommentar
Fra : vith

Dato : 14-12-14 21:52

Tusind tak - den er nu downloadet og så fik jeg lige lært noget om rar-filer

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-12-14 21:59

Ups, de kan også ud-pakkes med programmet 7Zip, til en anden gang.
http://www.7-zip.org/

Kommentar
Fra : vith

Dato : 14-12-14 23:22

Ha ha - ja, det var også jeg jeg måtte downloade

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-12-14 21:02

De ligger begge som ´klik på´ filer = (pdf og en exe/ selv udpakkende fil) men den ene kan stadig udpakkes som almindelig ´pakket´ fil.
Syntes bare det var nemmere på den måde - du kan også lave selv udpakkende filer med 7Zip, jeg brugte bare WinRar.

Men det bliver slettet om et par minutter...

Kommentar
Fra : vith

Dato : 16-12-14 21:36

Det er da også nemt på den måde. Det var bare mig der ikke havde fået downloadet 7-zip, da jeg skiftede pc. Jeg var sikker på, at jeg havde den, men det havde jeg så ikke, men det har jeg nu.

Du kan roligt slette den for min skyld, jeg har downloadet den og den fungerer.

Tak igen