/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
2 TB usb stick formatering
Fra : bibsamie
Vist : 432 gange
300 point
Dato : 10-12-14 16:41

Jeg har købt en 2 TB usb stick den skal formateres, når jeg prøver det stopper den og siger at formateringen ikke kan gennemføres, nogen der har et bud på hvordan jeg formatere den.

Mvh Per

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-12-14 17:00

Så store USB stick findes vist ikke. Er du sikker på dit styresystem kan håndtere så store diske?

Er du sikker på, den ikke allerede er formateret?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 10-12-14 17:12

http://g3ar.co.za/2011/08/31/2tb-usb-3-0-drive-but-it%E2%80%99s-not-for-sale-yet/
De skulle umiddelbart findes, men man kan nok ikke forvente at kunne købe dem endnu - og hvad er prisen?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-12-14 17:38
Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 300 point
Dato : 10-12-14 18:29

Den største jeg kan finde er på 1 TB: http://www.kingston.com/en/usb/personal_business#DTHXP30
7322.- hos Proshop.dk
Jeg ville nu hellere købe en ekstern HDD.

Hvis du har et usb stick der påstår at være på 2 TB så tror jeg du er stødt på et forfalsket usb stick.
For en del år siden var der en del af den slags i omløb, et billigt stik på f.eks 1 GB der blev solgt som et stick på 4 GB og til en fantastisk lav pris.
Læs mere her: http://www.computerworld.dk/art/193329/elgiganten-fjerner-falske-usb-noegler-fra-butikshylderne

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 10-12-14 20:37

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Du har nok ret, syntes ellers ikke jeg er så nem at narre, men det sker åbenbart mvh Per

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-12-14 21:04

Citat
Jeg har købt en 2 TB usb stick den skal formateres,

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-12-14 21:04

Hvorfor kan du ikke formatere det?