/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Grensav med lang skaft
Fra : vagn2901
Vist : 491 gange
100 point
Dato : 04-12-14 11:21

Findes der mon en manuel håndsav med lang skaft? En man kan bruge til at beskære i et vanskelig tilgængeligt sted i noget krat?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-12-14 11:43
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-12-14 11:44

Citat
RE-PM er en professionel topsav fra Wolf Gartens Multi-Star®-serie. Saven er udstyret med dobbelthærdede tænder, grenkrog og barkkniv, der holder saven i sporet og lader den save effektivt uden at gøre varig skade på træet. Alle håndtag og teleskopstænger i Multi-Star®-serien kan monteres på topsaven, så den kan save i helt op til 5,7 m højde. Det medfølgende ZM02-håndtag lader dig anvende saven som håndsav. En slidstærk topsav i høj kvalitet til dig, der ikke vil gå på kompromis med hverken kvalitet, anvendelighed eller design.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-12-14 11:54

Den "Wolf Garten" ser ud til at være bedre end den jeg har fra Gardena.
Krogen i toppen gør at den bliver på grenen og ikke hopper af når man saverr, og så kan den hive løse grene ned.
Husk også at købe en teleskopstang.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-12-14 15:25

Hvis det ikke er grene i høje træer, men >i et vanskelig tilgængeligt sted i noget krat?
Så køb hellere en buskrydder...

Selv har jeg en Wolf buskrydder med firkantet stål klinge og den er uhyre effektiv.