/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
windows7 opgradere til windows 8
Fra : loberg
Vist : 340 gange
300 point
Dato : 03-12-14 18:54

Er det en go ide at opgradere sin Windows 7 til Windows 8

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 03-12-14 19:20

Næe egentlig ikke, hvis win 7 kører ok er der ingen grund til det!

Men det er jo nok et spørgsmål om tid, så lukker de vel os for w7,
så har du råd/tid/lyst så opdater til w8.1

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-14 19:57

Næ - ikke hvis win 7 kører godt.
Det er ikke helt sikkert at win 8 kører godt på den computer du har.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-12-14 20:25

VENT til 10 kommer på gaden, den er GOD ? eller også fulgte udviklerne brugernes ? nødråb om forbedringer og andet de normalt ikke lytter til...
Selv har jeg prøvet 8 + 8,1 men sidder stadig med min ´gamle´ win7/64

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-12-14 20:34

Har w10 prøveversion, den kører squ fint, eneste ulempe er at man ikke kan foretage sig noget uden MS kigger med, men det er jo prisen for en GRATIS test version!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-12-14 20:44

Citat
MS kigger med, men det er jo prisen for en GRATIS test version!

Mon ikke en firewall kan holde det værste ude ?

Jeg har den selv ´win 10´ og den KØRER bare, og selv DEN vil jeg gerne betale for.. UPS når den engang kommer på det Danske markede, og tvivler på at prisen kommer i nærheden af de ´ældre´ udgaver = men hvem ved..
ALLE ELSKER DEN? eller var det Debbie
http://www.dr.dk/Bonanza/serie/Drama/Alle_elsker_Debbie.htm

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 03-12-14 21:08

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-12-14 21:46

velbekomme