/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Flyt til ny komputer
Fra : niller59
Vist : 414 gange
100 point
Dato : 30-11-14 15:04

Hej
Har købt ny PC, kan " Windows let overførsel" bruges til af flytte indhold fra gammel til ny PC
Det er mellem Windows 7 64 bit og Windows 8.1 ?
mvh
Niller59

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-11-14 15:31

Ja det skulle du kunne hvis den nye Windows 8.1 også er en 64 bit computer, hvis den nye er en 32 bit Windows 8.1 skal du kopiere filer og indstillinger manuel:
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows7/help/videos/transferring-files-and-settings-from-another-pc
Jeg forsøgte at bruge Windows Let Overførsel hos en jeg hjælper med computere som havde fået en ny bærbar, men jeg kunne ikke få det første vindue frem hvor man vælger om det er den gamle eller den nye computer, på begge computere åbnede Let Overførsel og ville importere filer og indstillinger

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 30-11-14 18:05

Så er det nok (logisk set) fordi den kun skal åbnes på ny computer.