/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
afmelde kandu
Fra : erjoa54
Vist : 279 gange
100 point
Dato : 27-11-14 10:12

Hej til dig på "Kandu"

jef fandt ikke "unsubscribe"-feltet,

men ønsker at I melder mig fra brugerlisten fremover, da jeg har fået andre interesser.

Det har været interessant og belærende at være på
og pøj-pøj fremover med det gode arbejde.

m.v.h.
"erjoa54"

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-11-14 10:15

Citat
jef fandt ikke "unsubscribe"-feltet,

det findes heller ikke - slet din emailadresse og glem alt om du har været medlem...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-11-14 10:22

Ja det er forkasteligt at man ikke kan afmelde sig på kandu,
mange døde står der stadig, men det øger jo reklame indtægterne...

Næsten som i Grækenland,
min bedstemor døde for 5 år siden, men hun modtager stadig pension.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-11-14 10:29

Citat
Ja det er forkasteligt at man ikke kan afmelde sig på kandu,
mange døde står der stadig, men det øger jo reklame indtægterne...

ja det er jo om at holde forretningen kørende...
Hvem ved om den/dem der står bag Kandu, måske også har en bedstemor i Grækenland...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-11-14 12:58

Citat
Ja det er forkasteligt at man ikke kan afmelde sig på kandu,
mange døde står der stadig, men det øger jo reklame indtægterne...
Det er helt fint at folk ikke kan afmelde..... de kunne bare have sat sig ind i systemet inden de tilmeldte sig.
De dødes spørgsmål står der også endnu til gavn for andre på kandu.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-11-14 13:08

Ind i din egen profil
Rediger profil
Rul ned til denne:
Ønsker e-mails
Her har du mulighed for at slå alle e-mails fra, dvs. du vil ikke modtage flere e-mails fra Kandu.dk. Dette er pratisk hvis du skal ud at rejse i en periode og ikke ønsker at kommer hjem til et hav af e-mails.

[ V ]Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails
Du skal bare fjerne det V