/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Adressen på Apple i Danmark ?
Fra : kondivand
Vist : 533 gange
50 point
Dato : 26-11-14 11:24

Jeg har ledt efter Apples adresse i Danmark og kan ikke finde den. Jeg ved de har ansat folk i Danmark (København), men hvor?

Jeg skal bruge adressen i forbindelse med en klage.

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 26-11-14 11:26

Jeg tænker ikke på de Eplehuset, men der hvor den administrative del og support er samlet?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-11-14 11:34
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-11-14 11:36
Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 26-11-14 12:02

Jeg har brug for en adresse eller e-mail, da jeg skal afgive en skriftlig klage.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 35 point
Dato : 26-11-14 12:21

Der er email under ofte stillede spørgsmål
http://www.apple.com/dk/contact/

Kommentar
Fra : poten

Dato : 26-11-14 12:24

Citat
Jeg har brug for en adresse eller e-mail, da jeg skal afgive en skriftlig klage.

Så kontakt dog Apple direkte i stedet for denne omvej!

Du har jo fået op til flere muligheder...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-11-14 12:28

http://www.dr.dk/DR1/kontant/2013/04/09114344.htm

Apple har ingen dansk klagebehandling, men følgende mailadresser har flere brugt med held: musicstore_mac_sc@apple.com eller itunes_esc_eu@apple.com

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 26-11-14 12:29

Jeg har været i telefonisk kontakt med Apple adskillige gange, men denne gang skal det ske skriftligt.

Jeg har fundet denne e-mail: contactus.dk@euro.apple.com

Men hvor de holder til i Danmark (udover Eplehuset) er fortsat en gåde.

Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 26-11-14 12:30

Tak for svaret katekismus.