/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Et skatterådgivningsspørgsmål
Fra : lgs
Vist : 596 gange
500 point
Dato : 22-11-14 23:24

Der er ikke et emne her, der hedder SKAT, så derfor tyer jeg til jura med et skattespørgsmål.

Jeg har en bekendt, der er kommet ret alvorligt i klemme i.f.t. Skat i.f.m. fradrag i hendes selvangivelse for udgifter på ejendom ejet i fællesskab med nærtstående familiemedlem, en ejendom som nu er solgt.
Det underkendte skattefradrag er af en sådan størrelse, at det ville kunne bære revisorbistand at få det undersøgt, men inden da kunne det interessere mig, om nogen her skulle kende til et forum, der kunne give en bedømmelse af sagen.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 22-11-14 23:27

Hvad drejer det sig om?

Kommentar
Fra : themis

Dato : 22-11-14 23:32

Du kan sende dine spørgsmål via brevkassen på www.familieadvokaten.dk.

Så vil en advokat med over 30 års erfaring vurdere sagen

Med venlig hilsen

Jørgen Ulrik Grønborg

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 23-11-14 08:57

Det er jo lidt svært at sige noget om, når man ikke ved hvad det drejer sig om.
Men prøv at komme med lidt mere information

Accepteret svar
Fra : Oldboston

Modtaget 500 point
Dato : 24-11-14 08:59

Det gode ved kandu.dk er, at der sidder en del brugere med vidt forskellige kompetencer, hvilket betyder at man ofte kan få svar eller i det mindste gode ledetårde - også på ret specielle spørgsmål. Men lgs, dit spørgsmål er jo ikke et, der kan besvares uden kendskab til de faktuelle oplysninger. Så hvis du ikke vil oplyse mere, er Jørgen U Grønborgs svar uden tvivl det bedste bu på, hvad du skal gøre. Hvis du vil have andre input må du lægge flere kort på bordet.

Godkendelse af svar
Fra : lgs

Dato : 24-11-14 10:16

Tak for svaret Oldboston.

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 27-11-14 23:23

Selv tak, lgs, og tak for points.