/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Lidt hjælp
Fra : amc
Vist : 914 gange
100 point
Dato : 18-11-14 09:54

Lidt hjælp ønskes.
Gemmen arbejde har jeg mulighed for at købe ny tablet.
Valget står mellem:
http://shop.lenovo.com/dk/da/tablets/lenovo/yoga/yoga-tablet-2-pro/#tab-funktioner
eller
http://www.samsung.com/dk/consumer/mobile/tablets/tablets/SM-T800NTSANEE
PT har jeg iPad air men er ikke den store appel fan. Jeg er mest til samsung.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-11-14 12:51

Vi har den samme lenova yoga tablet og er meget glade for den især den lange batteritid som er fabelagtig.
Styresystemet er er android i begge og altså det samme.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 18-11-14 15:15
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-11-14 17:20

Der er da den forskel at Lenovo pro har en 13" ( 33 cm) skærm
og Samsung har en 10,5" ( 26,67 cm ) skærm.
Husk målet er diagonalt
Til sammenligning er en alm. bærbar computer 15" (38,1 cm)
Desværre kan jeg ikke umiddelbart se hvilken Android udgave de kører med, men det er nok 4.4

Min egen Lenovo på 10,1" er jeg glad for.

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 18-11-14 17:38

Tak for svaret katekismus.
Det bliver helt sikkert en Samsung ud fra de 2 test.