/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  nullerbul.. 100
Konkurrence
Fra : Mosebaek
Vist : 697 gange
100 point
Dato : 17-11-14 18:05

Nogen der kender d`herrer her??? Positive svar,vil blive rigeligt belønnet,i form af fuldfede point.
Fem à fem= 499 point. Fire à fem= 450 point. Tre à fem= 350 point. To à fem= 250 point. Eet enkelt får som trøstepræmie 175 point for anstrengelserne.

Jojo,rolig nu...jeg vil udskrive et spørgsmål,til jeres svar,for point-hentning.

http://peecee.dk/upload/view/444662
http://peecee.dk/upload/view/444664
http://peecee.dk/upload/view/444666
http://peecee.dk/upload/view/444667
http://peecee.dk/upload/view/444668

Lad mig nu mærke jeres almene viden. Giv jer god tid...vi skal jo helst ikke blokere Kandu,med indgående svar,på dette enkle spørgsmål.

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-11-14 18:25

Kender ingen af dem, men har man fulgt med i dine tråde, så har du selv givet svarene på hvem det er - mener jeg.

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 110 point
Dato : 17-11-14 18:37

Det første er såmænd Margrethe II af Danmark, hun medvirkede i midten af 60erne i en serie B-westerns, selvfølgelig inkognito.

Nummer to er et billede af AFRs våben, den dag han skulle til ansættelsessamtale i Tyrkiet forud for sit job i Nato.

Nummer 3 er et billede af Bjarne Corydon, den dag i 2014 EL og SF mødte op til finanslovsforhandlingerne og sagde noget om dagpenge.

Nummer 4 er en anonym kandu bruger, der læser endnu et kedeligt spørgsmål.

Det sidste er HTS, der før sin karriere i EU var stjerne i en lang række discount pornofilm.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-11-14 19:01

Det er ikke nogen fra min familie..................så vidt jeg ved.

Men de er fra samme westernfilm.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-11-14 19:48

Desværre fun2. Skudt en smule ved siden af. Men du har nok brugt dine evner til fulde. Så mere kan ikke forlanges.

Citat
Men de er fra samme westernfilm.

Nej.

M.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 17-11-14 20:15

Det sidste er muligvis "Dino Strano" fra filmen "Bastarden fra Dodge City". De andre er også fra dårlige westers fra 60erne og 70erne.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-11-14 21:24

Billede 4

Robert Woods

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-11-14 22:06

Desværre,katekismus. Han ligner en hel del. Men du kan få et billede af ham.

http://peecee.dk/upload/view/444680

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-11-14 22:09

Hvis i tror,det her er ren pjat......har i hel ret.
Men jeg har så mange point,at de ældste er ved at mugne.

M.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-11-14 23:20

Citat
Hvis i tror,det her er ren pjat......har i hel ret.
Men jeg har så mange point,at de ældste er ved at mugne.

Sikke da noget forfærdeligt vrøvl

Nu går det da vist helt op i hat og briller. Hvis du har så mange points, kan du jo bare skrotte din profil og starte en ny - vupti så har du noget at stile efter igen

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-11-14 23:36
Kommentar
Fra : fun2

Dato : 17-11-14 23:39

Det sidste billede du postede er fra filmen "Black Jack".

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-11-14 23:41

marken84,lad dig nu ikke formørke af mit,måske specielle form for humor. Det er da ikke min mening at ødelægge din dag.

M.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-11-14 23:47

Citat
marken84,lad dig nu ikke formørke af mit,måske specielle form for humor. Det er da ikke min mening at ødelægge din dag.

M.

Det behøver du skam ikke bekymre dig om, mit humør fejler absolut intet - jeg lader mig blot nogle gange anfægte af disse totalt tåbelige indspark der kommer her på Kandu en gang imellem - det bunder såmænd ikke så dybt...

Hav selv en god dag/aften eller hvad der nu er tilbage af denne dato...
En ny dag truer lige om hjørnet hvor nye points kan risikere at formulde i din varetægt

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-11-14 01:47

Du skal da også lige have lidt at hygge med
http://www.jimwegryn.com/Names/Cowboys.htm

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-11-14 07:15

Jeg takker for din omsorg - ren nostalgi fra cowboyrækkerne...

Take good care of your points my freind...

Hav en god og forhåbentlig nogenlunde tør dag

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-11-14 08:09

Clint Eastwood kan man jo genkende på 50 kilometer afstand.

Nummer 5.......er det ikke Django ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-11-14 08:56

Mon ikke der skulle være et par stykker her - til jer der deltager
https://www.google.dk/search?q=spagetti+western+male+actress&hl=da&gbv=2&tbs=itp%3Aface&tbm=isch&oq=&gs_l=

Forresten var det denne tråd jeg tænke på:
http://www.kandu.dk/Spg168742.aspx

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-11-14 13:05

Tak for svarene,på mit noget diletantiske "spørgsmål". Men lidt pjat,er nu engang med til at holde mig ung. Som i jo nok har luret,også ved hjælp af mig-selv`s link,har jeg (næsten) altid haft en svaghed for Vestern film. Ikke mindst Spaghetti`erne. Men de er desværre ikke "moderne" mere.

Derfor blev jeg også overrasket over,at danskerne har valgt to musik temaer af Ennio Morricone,på en top ti liste. Nemlig Once Upon a Time in The West (1.),og Den gode, den onde og den grusomme (10.). Begge Sergio Leone film. Så helt glemt,er de altså ikke.
Citat
Det sidste er muligvis "Dino Strano" fra filmen "Bastarden fra Dodge City".

Citat
Det sidste billede du postede er fra filmen "Black Jack".

Du har ramt helt plet,med disse to. Du står til 250 point,Fun2. Som vil blive effektueret,snarest muligt.

katekismus,mange tak for link. Den vil blive studeret,med interesse.

LuffeA: Nej,som fun2 så rigtigt har svaret,er det Dino Strano fra "Bastarden fra Dodge City". Men rigtig,han ligner Franco Nero en hel del. Billed nr. fire,er forresten fra samme film.

Jeg mener der kun er een "Django",nemlig Franco Nero. Efter hans film,gjorde flere senere brug af begrebet Django. Det pyntede selvfølgeligt på film plakaterne.

Iøvrigt blev navnet "opfundet" herhjemme: Den formidable guitarist Mogens "Django" Petersen,fra The Cliffters.m.fl.

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-11-14 15:43

Citat
Derfor blev jeg også overrasket over,at danskerne har valgt to musik temaer af Ennio Morricone,på en top ti liste. Nemlig Once Upon a Time in The West (1.),og Den gode, den onde og den grusomme (10.). Begge Sergio Leone film. Så helt glemt,er de altså ikke

Så begge film da de kom i Bio herhjemme, og de var af den bedre klasse, end så mange andre film fra ITA (eller også var der bare ikke megen anden underholdning), og måske grunden til top 10 kunne være den mystiske guitar der bare lyder godt, i forhold til så meget andet musik fra den tid, tænk på Shadows...
https://www.youtube.com/watch?v=NoN6AKPGkBo

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-11-14 16:38

Citat
tænk på Shadows...

Ja,Hank Marvin var/er en gudsbenådet guitarist. Idag er der vel kun Mark Knopfler,i samme klasse.

Og dog,herhjemme havde vi to,næsten lige så gode. Nemlig førnævnte Mogens Django og Timm Madsen,fra Rocking Ghost.

M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-11-14 17:22

Citat
Ja,Hank Marvin var/er en gudsbenådet guitarist. Idag er der vel kun Mark Knopfler,i samme klasse.

Og dog,herhjemme havde vi to,næsten lige så gode. Nemlig førnævnte Mogens Django og Timm Madsen,fra Rocking Ghost.

De her gør det os godt, bare de ikke synger!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-11-14 18:27

Så vil jeg også være med = altså ikke mig på banjo...

https://www.youtube.com/watch?v=Uzae_SqbmDE

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-11-14 19:38
Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-11-14 11:11

Susie og Leo ?? Så gammel er jeg altså heller ikke.

Næh..ta`en lytter,på denne svenske studie musiker,Ellert Nordmark...lidt Hank Marvin.

http://www.youtube.com/watch?v=Lpg4tTw_AEY

Men ellers synes jeg jo,der er lidt stille omkring spørgsmålet. Men det er måske før stormen.

Sidder faktisk og venter på Uffe Ellermann Jensen. Ved han også var tosset med Spaghetti Westerns.

M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-11-14 18:33

En mere

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-11-14 18:28

Tak for svaret fun2. Du får **** for en ihærdig indsats,selvom...skal vi sige,du ramte en smule ved siden af. Men godt forsøgt.

M.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 24-11-14 19:38

Takker ydmygt.