/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
langsomt tastatur
Fra : BonneTrut
Vist : 424 gange
100 point
Dato : 16-11-14 15:38

Hej!
Jeg har fået et problem med min keyboard, det er begyndt at reagere meget langsomt - jeg kan
ikke flytte melemrums tasten hurtigt - kun et tryk af gangen, det er det samme med bogstaver
jeg har en compaq komputer og et tilsvarende tastatur. problemet er kommet efter at jeg har installeret slow pcfigther. kan det være det der er galt ??

mvh. bonnetrut

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 16-11-14 15:42

Det finder du jo ret hurtigt ud af hvis du prøver at afinstallere programmet...

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 60 point
Dato : 16-11-14 16:00

Prøv at afinstallere tastaturet - genstart - installer tastaturet igen - genstart - derefter se om det er blevet bedre.

Jeg havde ikke de problemer da jeg havde Slow-pcfighter - jeg bruger i sted Wise Care 365 free version, synes den virker bedre.

Clou

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 16-11-14 16:12

Kan være der skal nye batterier i tastaturet

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-11-14 16:14
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 16-11-14 16:15

Alternativt kan du jo også bruge denne gratis løsning...
http://www.iobit.com/

Det virker rigtig godt hvis man bruger hele pakken...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-11-14 17:43

Citat
SLOW-PCfighter it’s technically not a virus, but it does exhibit plenty of malicious traits, such as rootkit capabilities to hook deep into the operating system, browser hijacking, and in general just interfering with the user experience. The industry generally refers to it as a “PUP,” or potentially unwanted program.
Slow PCFighter er IKKE et program som nogen kan ønske på deres computer, den er ikke en virus men PUP potentiel uønsket program, den kommer fra firmaet som har det gode program Spam Fighter som mange har stor gavn af, synd at de også markedsfører et helt igennem skidt program, altså væk med Slow PCFighter her er et link til hvordan du slipper af med programmet og alt det andet som kom på computeren sammen med:
http://malwaretips.com/blogs/slow-pcfighter-removal/

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 17-11-14 07:38

Slowmotion pc fighter er typisk et program man lokkes til at installere via en pop-up på en eller anden hjemmeside der fortæller at din pc er åhhhhh så langsom, det kan programmet så afhjælpe, men nej der installeres en masse skrammel i stedet.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 17-11-14 07:41

Det kan godt være svært at fjerne SlowPcFighter komplet igen, men prøv med RevoUninstaller, den går mere i dybden end de almindelige afinstallatilnsfunktioner.

Godkendelse af svar
Fra : BonneTrut

Dato : 17-11-14 11:58

Tak for svaret clou.
mvh. bonnetrut

Kommentar
Fra : clou

Dato : 17-11-14 15:00

@bonnetrut

Velbekomme, håber det virker for dig!

Clou