/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Videoer kører langsomt
Fra : Dipsey
Vist : 435 gange
100 point
Dato : 16-11-14 10:22

Jeg tror det har været sådan siden jeg opdaterede min pc til Windows 8. Har takket nej længe men denne gang gav den ikke et valg.
Problemet er at hvis eg ser en video, uanset hvor, så kører den i slowmotion, hvad kan jeg gøre for at de kommer op i normalt tempo igen?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-14 10:36
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-11-14 10:39

Citat
Problemet er at hvis eg ser en video, uanset hvor
er det videoer som er gemt på computeren eller videoer på internettet som bliver vist i browseren? Hvis det er det sidste, hvilken browser bruger du og har du forsøgt at bruge en anden browser som også viser videoer i slowmotion?

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 16-11-14 10:41

Øhm. Fx gennem facebook. Ved ikke hvad den åbner med, tror det er youtube. Går jeg gennem Youtube selv er det samme problem. Bruger IE som browser og der har aldrig været problemer før.. ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-11-14 10:18

Browsere kan indstilles til at benytte HTML5 visning af f.eks. YOUTUBE filmklip:

https://www.youtube.com/html5

Så får du muligheden for at benytte YOUTUBE indstillingerne for afspilningshastighed i YOUTUBE menu'en; "Settings" ( = 'tandhjulet') i nederste højre hjørne af afspilningsvinduet.

Ps. ...men, når du ser video/klip på internettet i browseren og ikke har installeret en særlig player til dette? Så ER det mediasplayer der kører, når video'en vises i browseren!

Har du derfor prøvet mit link og anvisning i min første kommentar?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-11-14 21:29

Kan det være din skærm-acceleration der er for lille?

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 18-11-14 11:28

Hvad med lig at få ham til at lave en speedtest af internetforbindelsen.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-11-14 13:36

stone47 -> Hva' sku' det hjælpe?

Er forbindelsen for langsom? ... vil klippet 'hakke',
(Dipsey skriver:)
Citat
...så kører den i slowmotion..

...næppe køre i slowmotion.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 18-11-14 18:53

Efter den er genstartet og noget jeg ikke helt ved hvad er kører den normalt igen. Tak for hjælpen ellers :)
Nu jeg selv fandt ud af det hvad gør jeg så med pointene?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 19-11-14 08:26

Dipsey -> Det er op til dig delv. Du har flere valg:

1.) Ignore spørgsmålet. (Det vil efter nogen tid fremstå som annulleret).
2.) Du kan vælge selv at annullere spørgsmålet.
3.) Sige tak for forsøget på at hjælpe .. trække lod mellem deltagerne og acceptere et svar.

Ps. Det dersens:
Citat
noget jeg ikke helt ved hvad

Hvordan 'ytrede' det sig?

a.) en opdatering?
b.) en meddelelse/besked fra systemet?
c.) et program der kørte?
d.) noget på facebook?
e.) noget helt 5.?
<MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Dipsey

Dato : 27-11-14 12:16

Tak for svaret molokyle.