/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
PFA reklame
Fra : Fattig
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 14-11-14 13:53

Har set tv reklame for PFA hvor Michael Laudrup fremtræder.
Hvad får han at leve af.
Gad vide om han kan klare den???

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 110 point
Dato : 14-11-14 14:32

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 14-11-14 15:28

Nåee !!!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-11-14 16:26

Både Michael og Brian Laudrup arbejder som modeller i forskellige reklamer - det er der i øvrigt mange sportsstjerner og filmstjerner der gør....... Så hvor vil du hen med dit spørgsmål??????

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-11-14 16:28

Kom lige til at tænke på om det er misundelse fra spørgerens side....................

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 14-11-14 18:41

Han får jo sin hyre for at være med i reklamen, og har intet personligt med hans situation at gøre. Han er blikfang for reklamen, og mangler ikke penge.

http://finans.borsen.dk/artikel/1/270523/pfa_hyrer_michael_laudrup_som_reklamesoejle.html
http://www.f-reklame.dk/cases/michael-laudrup-and-ota/#.VGY9jYjqGrU

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-11-14 11:02

Citat
Han får jo sin hyre for at være med i reklamen, og har intet personligt med hans situation at gøre. Han er blikfang for reklamen, og mangler ikke penge.

Intet nyt under solen - George Clooney tjener jo også styrtene på at reklamere for kaffe og han mangler jo heller ikke noget - sådan kan vi tage tusinde forskellige eksempler sååååå?

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 15-11-14 11:30

bentjuul.
Både Michael og Brian Laudrup arbejder som modeller i forskellige reklamer - det er der i øvrigt mange sportsstjerner og filmstjerner der gør....... Så hvor vil du hen med dit spørgsmål??????

Ja, og min holdning er at det grænser til grådighed.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-11-14 11:45

Citat
Ja, og min holdning er at det grænser til grådighed.

Hvorfor har du noget imod at de arbejder???????? Er din holdning at folk der har tjent mange penge ikke må arbejde.
Stop din misundelse......

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-11-14 12:35

Citat
Ifølge Ekstra Bladet har 49-årige Laudrup nemlig tjent fantastisk godt. Ifølge avisens oplysninger har Laudrup tjent 121,6 millioner kroner i de sidste syv år som træner.

Tvivler på kommer til at mangle penge i nærmeste fremtid.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-11-14 13:59

Citat
Tvivler på kommer til at mangle penge i nærmeste fremtid.

OG

Hvis du havde muligheden ville du vel gøre det samme?

misundelse substantiv, fælleskøn
BØJNING -n
UDTALE [mis'?n??ls?] eller ['mis??n??ls?] tip
Skjul Betydning
Betydninger

følelse af bitterhed, ærgrelse og afmagt, fremkaldt af en andens materielle ejendom, egenskaber, succes eller held

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-11-14 14:54

Citat
Hvis du havde muligheden ville du vel gøre det samme?

misundelse substantiv, fælleskøn
BØJNING -n
UDTALE [mis'?n??ls?] eller ['mis??n??ls?] tip
Skjul Betydning
Betydninger

Hvis du hentyder til mig, så er jeg ragende ligeglad med hvad, hvem tjener.

Dog er der visse personer der ikke har fortjent de penge de tjener = gyldne håndtryk og lignende.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-11-14 15:14

Citat
Dog er der visse personer der ikke har fortjent de penge de tjener = gyldne håndtryk og lignende.

Det er jo i en helt anden boldgade end reklame-kroner...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-11-14 17:20

Jeg tror ikke brdr.Laudrup gør det for pengenes skyld. Måske snarere for at promovere sig selv lidt,nu hvor de er lidt uden for rampelyset. Jeg ser da op til folk,der er i stand til at skabe sig en formue,ud fra egne evner.
Derimod,synes jeg det er pinligt at se "de røde",der gerne vil identificere sig med den "bette" mand,hjemløse o.s.v. føre sig frem med lejligheder i mill.klassen,dyre møbler og malerier,Mercer og Audi`er i carporten. Damer der tilsyneladende kappes med Mary om at være mode-icon.
Nej,jeg nævner ingen navne,bare se jer omkring.

Gad vist hvor mange penge,de smider i hatten ved den hjemløse.

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-11-14 18:53

Citat
Derimod,synes jeg det er pinligt at se "de røde",der gerne vil identificere sig med den "bette" mand,hjemløse o.s.v. føre sig frem med lejligheder i mill.klassen,dyre møbler og malerier,Mercer og Audi`er i carporten

Den skal da lige have en de har det sgu da godt - de RØDE, men hvorfor deler de ikke i porten..
Tvivler på at der findes ret mange ´ægte røde´ i lille DK - sømands bossen? var han ikke af dem, og så både og - han kunne da få folk til at lytte og var ikke bange for side sin mening.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-11-14 00:17

Citat
Gad vist hvor mange penge,de smider i hatten ved den hjemløse.
Nu syntes jeg ikke at spørgsmålet handlede om hjemløse, men om hvem der har ret til at arbejde.

Det mener spørgeren ikke at Michael Laudrup har lov til????????

I øvrigt har mange i DK travlt med at pege fingre ad folk de ikke deler synspunkter med, hvilket er meget usympatisk. I deres verden er der ikke plads til forskellighed

Jeg hører selv til på det nederste trin i samfundet og lider ikke af misundelse på dem der har meget - har dyre lejligheder - Audi eller andre materielle goder....... misundelse er også meget usympatisk i min verden.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 16-11-14 00:21

Citat
Jeg hører selv til på det nederste trin i samfundet og lider ikke af misundelse på dem der har meget - har dyre lejligheder - Audi eller andre materielle goder....... misundelse er også meget usympatisk i min verden.

Så sandt og rigtigt som det er sagt - nogen tror måske materielle goder og rigdom er lykken - det er ingenlunde altid tilfældet

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-11-14 11:31

Jeg får tit tæsk for at fordreje spørgsmålet.
Citat
Nu syntes jeg ikke at spørgsmålet handlede om hjemløse, men om hvem der har ret til at arbejde.

Men alt hvad hjertet er fyldt af........

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-11-14 11:43

Øhh...kom til at berøre "send" knappen. Men vi fortsætter. Jeg er meget enig med bentjuul og marken84 i de to sidste indlæg. Misundelse har jeg aldrig mærket noget til. Tværtom. Jeg synes det er dejligt,når nogen gider bruge tid og kræfter,på at skabe noget. Og som måske derved lider afsavn på andre måder.
Jeg tænker tit på Dyne-Larsen. (Husker ham fra Thisted). Når andre gik i byen om fredag aften,brugte han tiden til at fylde hylderne op i H&L butikken. Der grundlagde han sin formue.

M.

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 16-11-14 19:33

Tak for svaret marken84.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 16-11-14 19:45

Vil lige oplyse at jeg er fuldt klar over at kendte personer lader sig bruge i reklamer,
dem om det. Men i dette tilfælde lader jeg mig provokere, idet manden giver udtryk for at han ikke ved hvad han har at leve af.

Jeg lukker tråden her
Tak for jeres meninger