/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kandu Firewall Alert
Fra : yearhouse
Vist : 610 gange
100 point
Dato : 14-11-14 12:37

Halløjsa.

Jeg har pludseligt fået besvær med at logge mig på Kandu. Hvis jeg bare trykker på linket i mine kandu-mails, står der blot i øverste venstre hjørne:

Kandu firewall alert. Hvis det er en fejl, kontakt supporten.

Har jeg fået noget møg, eller andre der kender det?....(Jeg er kommet på med "Kando.dk"

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 14-11-14 13:02

er det ikke sådan at kandu.dk er bleven blokeret af din firewall , så du skal og tillade siden i din firewall ?
mvh hardy

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 14-11-14 14:28

Nej Hardy.
Jeg HAR prøvet at slå Firewall fra, men får denne besked:

Din anmodning udløste en advarsel! Hvis du mener, at dette er en fejl, kontakt support.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-11-14 14:40

Det er fordi linket du klikker på er forkert!

Prøv f.eks. at klikke på dette link(til dit spørgsmål), der er et punktum for meget

http://www.kandu.dk/spg172414..aspx

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 14-11-14 19:54

Nix Klaudi.

Det eneste der virker hos mig, er:

http://www.kando.dk/questionhist.aspx?qid=172414

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 14-11-14 20:08

Det link jeg satte ind er med extra punktum så fejlen fremkommer, kun et eks.

Log ud fra kando.dk, ryd op i internetfiler og log ind på www.kandu.dk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-11-14 09:34

..eller på www.cando.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-11-14 13:28

Må hellere lige vække dig

Lille Ole spurgte sin far om forskellen mellem teori og praksis, og faderen svarede:
Spørg din mor, om hun ville gå i seng med en fremmed mand for én million kr.

Det gjorde drengen:
Tja, det ville jeg nok, svarede moderen. Da Ole fortalte det til faderen, sagde han:
Fint. Så går du ud og spørger din storesøster, om hun ville gå i seng med en fremmed mand for én million kr. Tja, det ville jeg jo nok, svarede søsteren.

Så sagde faderen til lille Ole:
Nu har du lært forskellen mellem teori og praksis. I teorien sidder vi med to millioner kr., men i praksis bor vi sammen med to ludere ...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-11-14 13:29

Lige en mer'

Lille Lise på seks spørger sin moster, hvorfor hun ikke har nogen børn.
- Det er, fordi storken ikke har besøgt mig endnu.
- Ja, hvis du tror på det sludder, så skal du ikke regne med nogen sinde at få nogen, svarer det fremmelige barn.

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 30-11-14 14:51

Tak for svaret Klaudi. Kom endelig med nogle flere vitser. Jeg griner hver gang

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-11-14 15:27

velbekomme

Hva’ er ligheden mellem en stegepande og en blondine?

- De kan begge to få pølsen til at sprøjte