/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Antal GB i iPad Air - betydning
Fra : ingelein
Vist : 530 gange
50 point
Dato : 02-11-14 20:18

Hej
Hvad skal man bruge GB til i en iPad Air - nyeste.
Umiddelbart skal jeg bruge den til at downloade lydbøger og e-bøger. Det har jeg hidtil kunnet klare med 4 GB i GO GEAR ARIAZ.
Derfor vil den billigeste med 16 GB være ok til det formål. Men hvad kan jeg ellers få brug for, og hvor meget plads bruger de eventuelt allerede installerede programmer på en iPad?
Måske vil jeg læse avis, email, facebook på den. Men her slutter min fantasi også allerede. Hvad kan jeg ellers få lyst til at bruge iPad Air til?
Noget der kræver flere GB?
Jeg tror næppe at jeg kommer til at skrive på sådan en tingest.
Ingelein

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-11-14 20:38

Musik kan den også bruges til.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-11-14 20:43

16gb er ikke meget, 32 eller 64 er at foretrække!

Du kan hurtigt få for lidt plads, apps m.m. bruger plads og den er god til billeder, de tager os en del plads!

PS
Husk dine åbne spørgsmål, pt 7

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 02-11-14 21:22

Har kørt med Ipad 2 på 16GB siden den kom ud og er ikke løbet tør for plads endnu.
Opdatering af Ios, kræver dog efterhånden, at jeg gør det via PC, da der ikke er plads på Ipad'en til opdateringen.

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 02-11-14 22:39

@Klaudi
Bare rolig, jeg lukker mine spørgsmål, når mine spørgsmål er afklarede og jeg har fundet ud af om besvarelserne kan bruges. Har ikke så meget tid med PC i øjeblikket.
Ingelein

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 03-11-14 12:41

Den er let og lige ved hånden.
Du tror det ikke, men du kommer til at bruge den, meget mere end du aner, derfor mest GB

og den vil blive hapset af børnebørnene

Det skulle undre mig meget, om du ikke har undersøgt på nettet, hvad den kan

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 03-11-14 13:30

Hej Katekismus
Tak for svaret, men min googling har gjort mig mere forvirret end oplyst . Og så har jeg jo fisket lidt efter hvad andre mennesker bruger den til.
Jeg har fået svaret at man kan bruge den til billeder. Det ved jeg ikke lige om det er det jeg kan /vil bruge den til. Til billeder har jeg bedre udstyr og har bedre kameraer og billedredigeringsudstyr (ACDSee pro 7).
Musik ? Jeg er også lidt forvænt der og downloader faktisk aldrig musik. Er faktisk sur over at TDC tilbyder så meget musik som jeg betaler for via mit abonnement.
Hvis jeg var styrtende rig, købte jeg da bare en iPad med mest mulig GB. Men jeg er ikke styrtende rig og vil gerne købe det, som er fornuftigt for mig.
Børnebørnene har allerede bedre udstyr end jeg har Så det er heller ikke for deres skyld jeg skal købe noget.
Ingelein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-11-14 16:47

CITAT@Klaudi
Bare rolig, jeg lukker mine spørgsmål, når mine spørgsmål er afklarede og jeg har fundet ud af om besvarelserne kan bruges. Har ikke så meget tid med PC i øjeblikket.
Ingelein CITAT

Jaja, men du har da tid til at oprette nye, nu 9! om 5 dage annulleres det ældste!

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 50 point
Dato : 03-11-14 18:24

For mig virker det til at du har besluttet dig.

Jeg har også nogle fine dyre og bedere kamera, lige som musikken mm. Men ja det er sku mange gange nemmere lige at gøre det på iPaden og den ligger fremme og så kan man kalde det dogen men ville ikke anbefale dig en ipad på mindre ind 32gb

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 03-11-14 19:01

@Klaudi
" En gammel dame er intet lyntog". Jeg svarer lige på det ældste spørgsmål, som nemlig ikke har løst mit problem. Og hvorfor leger du "betjent" nu? Du plejer da at være så venlig! Man kan da sagtens billedligt talt have flere "skavanker" på samme tid - og et brækket ben er da længere om at hele end hovedpine - hvis du forstår, hvad jeg mener. Iøvrigt drejer nogle af de nye spørgsmål sig om gemalens pc og ham står jeg gerne på hovedet for
Ingelein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-11-14 20:48

Syn's ikke at jeg leger betjent, jeg forsøger bare at få folk til at fatte at det er pænt at lukke spørgsmål og sige tak for hjælpen, i stedet for bare at annullere eller lade som ingenting, det er faktisk pisse irriterende, undskyld det franske

"Plejer at være venlig" det er jeg da stadigvæk, syn's jeg da selv

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 03-11-14 22:07

@Klaudi
Ok - ok, men jeg har jo ikke fået løst mine spørgsmål. Så jeg er en venlig dame, som håber på at spørgsmålet bliver løst tilfredsstillende, selvom det herinde ser ud som om det kun er de sidste 2-3 sider med spørgsmål man svarer på. Hvis ingen ser mit spørgsmål efter 2 mdr., vil jeg fremover bare annullere det - og starte et nyt. Synes du at det er bedre?
Ingelein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-11-14 20:23

Ja-ja, lad os bare få flere annullerede spørgsmål, det kan man ikke bruge til noget!

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 04-11-14 21:18

Hej - hvad går der af dig? er du point-liderlig? og annullerede spørgsmål kan man bruge til det samme som svar, der ikke løser problemet
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 22-12-14 20:24

Tak for svaret rotw.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-12-14 20:50

Citat
Hej - hvad går der af dig? er du point-liderlig? og annullerede spørgsmål kan man bruge til det samme som svar, der ikke løser problemet Blink
Ingelein

Ved ikke om det kaldes point-liderlig, det er bare pisse irriterende at man spør' og spør' og ikke gider følge op med lidt respons, se nu dig f.eks. du har nu gang i 12 spørgsmål!

Jeg gav et bud på et svar her!
http://www.kandu.dk/spg172329.aspx#1970638